Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords rabatkode

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Er her nogen som sidder inde med en rabat-kode til AdWords, som jeg må få? :)

Takker på forhånd...

- Erdal

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erdal,

Alle nye virksomheder for et brev fra Google lidt tid efter de starter med en rabat kupon. Udover det så kan du også få nogle ved at købe domæne/webhotel forskellige steder :)

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få fat i en kode her, hvis du ikke har anvendt Google Adwords tidligere. https://ivaekst.dk/google-adwords

Google har også selv en side, hvor man altid kan få fingrene i en rabatkode - såfremt man er en ny virksomhed i deres øje. Nogen der har et link til denne side? Jeg kan ikke finde den pt. :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte ikke langt tid på at google efter adwords og lign. før at google selv annoncerede med at man kan få en rabatkode.

Det nuværende tilbud er at hvis du bruger 200kr så giver de yderligt 600kr oven i.

Mvh David

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt nok ofte, at Google prøver at "gemme" rabatkoderne for en - selvom man er berettiget til en. Derfor kunne det bare være godt at have det link, som man altid kan bruge på nye hjemmesider(jeg ved at det eksisterer!) :D

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias Riis.

Den rabatkode, som du linkede til, virker ikke. Den er udløbet :-(

Kender du et andet sted, hvor man kan få Google Adwords rabatkoder?

På forhånd tak!

Mvh.

Anders

Elektriker i Odense

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sådan noget i den stil, jeg regnede med kunne findes David - takker :-)
Nu må vi se hvor lang tid den virker! :D

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen David! Jeg havde googlet efter adwords rabatkoder i længere tid uden at finde noget brugbart resultat.

Godt googlet :-)

Elektriker i Odense

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, rent faktisk gik jeg ind på google adwords signup siden (ikke logget ind) hvilket gjorde at google lagde en cookie på min maskine.
Så gik jeg over på mit eget site www.bureauoversigten.dk hvor der er Google display annoncer - så brugte Google remarketing imod mig og gav mig en rabat mulighed som et forsøg på at få mig til at konvertere. 😆

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)