Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min nye koncept hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dagligt lever jeg af at lave hjemmesider og sætte webshops op for folk. Men det jo meget sjovt med lidt sideløbende projekter og i den forbindelse har jeg valgt at kaste mig over et lille men seriøst hoppy projekt.

Det er Dyresalg.dk - En portal for køb og salg af kæledyr. Der er jo ikke noget nytænkende i konceptet som sådan, udover at jeg erfaret at salg af kæledyr var spredt meget over nettet liga fra DBA til GulogGratis og naturligvis i diverse facebook grupper. Mit mål er at prøve at samle disse salg så vidt muligt på Dyresalg.dk.

Kom gerne med feedback til konceptet og hjemmesiden også. Gode ideer modtages også med kyshånd.

Lige pt er der fokus på private sælgere men med tiden vil jeg rigtig gerne have internater og dyrehandlere til at sætte deres dyr til salg på siden også. Det må da være dejligt at kunne se en specifik dyrehandlers udvalg af dyr, inden man begiver sig ned i selve butikken for at købe.

God weekend :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)  kanin under katte!

Det ska du vist lugw have mere styr på

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

:-)  kanin under katte!

Det ska du vist lugw have mere styr på

Du skal vist så lugw have mere styr på din stavning.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det var dog en ubehagelig sarkastisk måde at svare folk, som blot forsøger at give feedback og hjælp til noget du gerne vil have hjælp til!

Normalt ville jeg gerne have brugt lidt tid på at tjekke din side og give lidt feedback. Men tænk hvis jeg også skulle havne i din sarkasme ved min kommentar.

Men held og lykke med dit projekt!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ååh, nej! Vil du ikke nok tjekke min side og give mig lidt feedback? Jeg beder dig! Hvordan skal jeg ellers vide, hvad jeg skal gøre for at klare mig? Crying

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt! 

Umiddelbart synes jeg siden ser rigtig fin ud. Jeg kan godt li den farvesammensætning du har brugt. Jeg ville nok vælge at lave selve dit logo lidt større, således at det er det man med tiden forbinder med shoppen. 

Held og lykke med det! 

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin side - jeg synes du skal fjerne det adsense reklamebanner fordi det får siden til at se "billig og useriøs" ud - og du tjener sikkert ikke mange penge på det - så heller putte reklamer ind som du har gjort med den til højre fordi der får kunden en reklame som er relevant for dem, og det ser pænt ud. Så synes jeg du skal fjerne den boks med "skift sprog"

Jeg synes det er ærgerligt at man ikke kan trykke på fotos, for at komme på annoncen, men skal trykke på teksten. det er sådan lidt :-)

Men ellers meget fin og overskuelig side

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback. Er helt enig i de betragtninger i hver især kommer med :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)