Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du have nogle (power) Bank?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 11:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

.. Power Bank.

De er stødt stigende i popularitet, og seneste skud på stammen er power banks til laptops. Men gud hvor er man slem til at glemme at få dem med/få dem ladet op/få dem til at passe i lommen etc.

Vi arbejder på et produkt, der vil gøre det betydeligt nemmere for dig, at drage nytte af de overvejende fordele der er ved en power bank, uden at skulle bøvle med ulemperne. Dette projekt er udelukkende med fokus på power banks til laptops, for god ordens skyld.

Derfor et simpelt spørgsmål til dig; Hvad kunne få dig til i højere grad at benytte dig af en power bank (til laptops!)?

(Såfremt der sidder en ekspert derude, der har indgående kendskab til teknikken i en power bank, så hører vi meget gerne fra dig).

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 14:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig at 'bumpe' mit eget opslag. 

Er der ingen der har en holdning til et stadigt stigende problem? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at forestille mig hvilket momenter dig i højere grad vil få mig til at benytte mig af en powerbank til en laptop. Oplagt er selvfølgelig størrelsen, men alligevel, havde man en powerpank som var forholdsvis hurtig til selv at oplade, vil jeg aldrig have noget problem med også at smide den med i tasken - for en sikkerhedsskyld.

Ved man, at man tit er i situationer hvor lange ledninger til stikkontakten enten ikke er ladsiggørligt eller upassende ift. situationen, så vil jeg købe en powerpank uanset hvad, og uanset størrelse, udseende eller noget andet.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En nøglering måske (såfremt størrelsen tillader det).. Vi har 2-3 herhjemme, men glemmer dem meget gerne i farten.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 16:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode punkter I kommer med. Jeg ser stadig besværligheden i at have enheden med rundt, uden spekulation om plads og husket opladning som den største bremse for efterspørgslen på et produkt, der i høj grad afhjælper et andet, større problem.

Simon: Det vil nok være en udfordring at få produktet til at passe i de dimensioner, men ikke destomindre er jeg helt enig i dit synspunkt :)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Skou:

.. Power Bank.

De er stødt stigende i popularitet, og seneste skud på stammen er power banks til laptops. Men gud hvor er man slem til at glemme at få dem med/få dem ladet op/få dem til at passe i lommen etc.

Vi arbejder på et produkt, der vil gøre det betydeligt nemmere for dig, at drage nytte af de overvejende fordele der er ved en power bank, uden at skulle bøvle med ulemperne. Dette projekt er udelukkende med fokus på power banks til laptops, for god ordens skyld.

Derfor et simpelt spørgsmål til dig; Hvad kunne få dig til i højere grad at benytte dig af en power bank (til laptops!)?

(Såfremt der sidder en ekspert derude, der har indgående kendskab til teknikken i en power bank, så hører vi meget gerne fra dig).

Det findes da allerede?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 17:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at batterilevetiden på min MacBook Pro er så lang, at hvis jeg nu ikke har min oplader med, så løber den heller ikke tør for strøm. Normalt.

Samtidig skal den også haver power nok til at få laptoppen op på 100%, alt imens den bliver brugt.

Lige et par inputs herfra.

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, 

det lyder spændende med en løsning med power banks til Laptops. 

En af udfordringerne som jeg ser det med laptops er at folk i høj grad også har ladestik med når de tager deres laptop med, da de alligevel har en taske. 

Samtidig er batteritiden på mange laptops i dag ret lang og derfor er det mere situationer hvor man ikke har stik med, der ikke er adgang til strøm eller hvor man arbejder så længe et sted, at computeren løber tør og det ikke er muligt at lade. 

Der findes en dansk iværksætter som har fået fremstillet den her løsning til opladning af laptops: 

http://www.countless.dk/products/countlessone

Ved ikke om du er bekendt med den? 

Jeg arbejder selv på et projekt med almindelige power banks, så jeg synets dit projekt lyder spændende - skulle du have lyst til at snakke mere sammen, så sig endelig til.

Mvh Michael 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Skou:
seneste skud på stammen er power banks til laptops.

Løber laptoppen tør for strøm er det på tide at holde fri for den dag Wink  (sorry, kunne ikke lade være)

//Kim

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Tak for dit input. Ideen beror på at man "integrerer" powerbanken i ladestikket, så det er kun positivt.

Du beskriver faktisk fint, de tanker jeg selv har gjort mig omkring projektet, det er samme marked jeg forestiller mig produktet skal gøre sig gældende på. Jeg synes dog det virker overdimensioneret at give op mod 1500 kr for løsningen, hvorfor denne er tiltænkt som et supplement i den mere simple ende.

Foruden en snak om ovenstående projekt (og dit eget), har jeg igennem mit arbejde, noget du garanteret ville finde super interessant.

Hvis du giver mig din mail og tlf nr. kontakter jeg dig gerne :)

- Henrik.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)