Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bogholder! Deltid, København NV.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en bogholder til at komme forbi vores kontor i KBH NV et par gange om måneden for at bogføre samt afstemme.

Kender du en, eller er du en, der er interesseret i det, så hører jeg gerne fra dig!

Mvh

Rasmus Schultze

Rs@founthouse.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

skriv evt hvilket regnskabsprogram I bruger - for nogen er bedre til det ene end det andet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for din besked.

Vi bruger Billys Billing. Dér kan alle vidst være med :)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Er du sikker på at bogholderen skal møde op hos jer? Nu er jeg ikke selv regnskabs ekspert, men det meste kan gøres over nettet(mail), hvilket vil bringe prisen ned når der nu ikke er transport udgifter for bogholderen :)

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Få evt. et tilbud på en dygtig bogholder via www.ageras.dk

Det er en service som er startet af Amino tilbage i 2012 og hjælper mere end 1.000 virksomheder hver måned med at finde en bogholder eller revisor.

Nicolai

PS. Ellers kan jeg da anbefale www.dinero.dk - det er et regnskabsprogram som er blevet ret fedt ;-)

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Svaneklink Bogføring Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Bernburg R. Schultze:

Hej Aminoer

Jeg søger en bogholder til at komme forbi vores kontor i KBH NV et par gange om måneden for at bogføre samt afstemme.

Kender du en, eller er du en, der er interesseret i det, så hører jeg gerne fra dig!

Mvh

Rasmus Schultze

Rs@founthouse.com

Hej Rasmus.

Det meste i dag kan klares på lang distance. Hvis alt ligger elektronisk kan en bogholder hvor som helst hjælpe jer. 

Mange gange kan man måske have telefonmøder for afklaring af det eventuelle fremsendte materiale. Men det online marked i dag gør at man ikke behøves og vær lige i nærheden.

Som ny startet bogholder vil jeg gerne give et bud på det. Jeg er også som Nicolai skriver en del af Agera. Her har jeg fået et par store kunder i hus, men mangler stadig lidt. http://www.agera.dk/profil/svaneklink-bogfoering-84566

I mit virke som revisorassistent har jeg i elevtiden haft 80 % virksomheder bosat på sjælland. Så vil ikke se det som nogen hindring for kommunikation. 

Hvis du har fået en interesse, så vend endelig tilbage.

Med Venlig hilsen

Ulla

Svaneklink Bogføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)