Er der nogen der har erfaring med e-conomics projektstyring (gerne håndværksvirksomhed)? Jeg tænker mest på, om deres timeregistrering fungerer eller om der er uhensigtsmæssigheder. Er det nemt at bruge via app osv. Er der mangler i forhold til andre (dyrere) løsninger?
En løsning behøver ikke nødvendigvis at være dyre eller billigere for at være bedre. Men har du kigget udenfor ERP kategorien? Måske sådan noget som BOXus ville være en ide? Der er også sådan nogle som Mobilplan.
Jeg er meget glad for E-conomic, og har prøvet deres projektstyring, og var desværre ikke så imponeret - jeg valgte det faktisk fra igen, og kører i stedet med en mobil løsning som jeg lavede til formålet i det der hedder AppSheet - fordelen her er at jeg får en mobil app som jeg selv kan "styre" og jeg får de data jeg skal bruge leveret direkte til et regneark.
Det er en simpel løsning der selvfølgelig stadig gør at jeg manuelt skal flytte de data jeg skal bruge over i E-conomics.
Du siger bare til hvis du vil se hvad det er jeg gør.