Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Javascript-programmør til videreudvikling af webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg/virksomheden søger en Javascript-programmør, der vil samarbejde over en længere, ubestemt, periode under vilkår som selvstændig freelancer.
Det følgende er en liste over egenskaber jeg gerne ser i min fremtidige programmør. Listen danner et grundlæggende billede af egenskaber jeg/virksomheden har brug for, men da disse ikke er stramme krav, er alle selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.


- Programmering i javascript, dermed også en smule CSS og HTML, som er udført efter bedste praksis i vore dage. Det er ikke vigtigt om dine programmeringsegenskaber er dannet på baggrund af teori eller erfaring.


- Viden om forskellige løsninger/platforme til at drive en webshop. Dette er med henblik på i fremtiden at finde og udvikle en bedre løsning end vores nuværende: Lige nu har vi en web shop der drives på Weebly-platformen. Noget af koden på denne skal videreudvikles og fixes. Derudover har vi de grundlæggende rammer for et større projekt i javascript, html og css, hvor selve koden skal videreudvikles og fixes så funktionerne virker helt optimalt. Flere informationer om dette projekt er tilgængelige ved privat kontakt.


- Du har mulighed for at mødes med mig jævnligt på Sjælland - helst en af de større byer på Vestsjælland. Det er vigtigt at kunne mødes jævnligt for let at kunne forhandle kontrakt og selvfølgelig samarbejde optimalt.


- Du skal kunne se dig selv som værende en vigtig del af min virksomhed, idet jeg ønsker et samarbejde, hvor du vil være eksperten i programmering og derfor vil du også kunne få indført de ideer, du mener vil gavne virksomheden.


- På baggrund af hvordan vi vælger at samarbejde, hvilket aftales over email, vil du og jeg forhandle arbejdstid, betaling og kontrakt ved et personligt møde.


Jeg ser frem til at høre fra jer interesserede programmører.


Venlig Hilsen
Katrine Christensen,
Kontakt mig på: katrinejuliechristensen@gmail.com

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at spørge folk i denne facebook-gruppe: https://www.facebook.com/groups/158668454225674/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)