Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste regnskabsprogram med API til Woocommerce

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Tobias:

Jeg har har arbejdet med Billy's API og den er til at gå til, jeg har dog prøvet at komme i kontakt med Dinero siden november og de er ikke så hurtige når jeg ikke er betalende kunde.


Det undrer mig meget. Vi har chatsupport 75 timer om ugen hvor vi svarer alle, også gratisbrugere???

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin,

Hvordan kan man komme i kontakt med jer per telefon? Chatten er god, men langtrukken. Mit produkt er meget specielt og derfor var det lettere at ringe til fx: Billy og Economic.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
Hvordan kan man komme i kontakt med jer per telefon? Chatten er god, men langtrukken. Mit produkt er meget specielt og derfor var det lettere at ringe til fx: Billy og Economic.


Det korte svar er, det kan du ikke. Det er ikke en service vi tilbyder, så hvis det er et krav, vil jeg anbefale dig Billy eller E-conomic. Du skal så bare være klar over at de lukker en del tidligere end vores support og at chat fungerer rigtig godt i de fleste tilfælde.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det korte svar er, det kan du ikke. Det er ikke en service vi tilbyder, så hvis det er et krav, vil jeg anbefale dig Billy eller E-conomic. Du skal så bare være klar over at de lukker en del tidligere end vores support og at chat fungerer rigtig godt i de fleste tilfælde.

De bedste hilsner

Martin

Jeg synes også at jeres chat er god, der startede jeg også med en af jeres konkurenter, hvilket blev langtrukken. Så ringende hvilket så førte til at møde og nu et samarbejde.

Så behold chatten, gode supportere, hurtigt svar osv... Men telefon og personlig kundeservice er et must for at jeg kan forklare.

Når nu kom vi lidt "off-topic"... :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
Så behold chatten, gode supportere, hurtigt svar osv... Men telefon og personlig kundeservice er et must for at jeg kan forklare.

Det er helt ok, det lyder som om du er bedre tjent med et andet system end Dinero.
God vind fremover.

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)