Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan f...fjerner jeg min windows 10 version

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle her

Jeg er en af de uheldige som ikke har haft nogen som helst form for succes med min Windows 10 update, og jeg vil bare af med den. Jeg har skiftet tilbage til Windows 7 som jeg er meget mere glad for, men ak og ve. Jeg kan ikke fjerne Windows 10 nu. Jeg har forsøgt alt. Gået på opdateringer, ind på fjern programmer, fjernet den fra start men lige vidt er jeg. Den sinker min computer hver eneste gang jeg starter den op. Jeg kan ikke slette den fra startmenuen, og derfor dukker den op HVER gang. Hvad dælme gør jeg. Jeg talte endvidere med en medarbejder fra Microsoft som oplyste mig om at jeg måtte betale for det, hvis de skulle guide mig gennem fjernelsen. Jeg synes virkelig det er bondefangeri af Microsoft at lave deres programmer på en måde så du ikke selv kan fjerne deres programmer igen, men hvis en af jer skulle have opskriften må I meget gerne fortælle mig hvordan jeg kommer af med Windows 10 igen, for jeg ønsker hverken at eje eller have det.

Med venlig hilsen

Ulla Kaaber Christensen, Interactiva

Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg glemte lige at føje til at det er en gratis version, som Microsoft lancerede i juli 2015

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at have hørt at man slet ikke får mulighed for at køre 7 videre fra en gang her til foråret - at den tvangsupdater til 10 med mindre man laver noget specielt i indstillingerne, og så kommer 7 ikke at få nogen form for sikkerhedsupdates derefter, hvilket vil kunne være meget farligt at forsætte med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JOhn. Ja de er meget dygtige inde hos Microsoft til at tvinge brugerne til noget de ikke selv ønsker. Men jeg vil ikke have Windows 10, idet det ikke har givet mig andet end bøvl og en langsom computer, men nu har jeg købt en ekstern harddisk og formaterer simpelthen det hele forfra. Det tager tid, men hvis det betyder at jeg ikke skal vente 15 på at computeren åbner, er det besværet værd.

Med venlig hilsen

Ulla Kaaber Christensen, Interactiva

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulla Kaaber Christensen:
formaterer simpelthen det hele forfra

Det er også den bedste måde og den måde jeg altid anbefaler. Det betyder også at man får ryddet lidt op og systemet har nogle gange godt af en reinstallation nogle gange.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulla Kaaber Christensen:

Hej JOhn. Ja de er meget dygtige inde hos Microsoft til at tvinge brugerne til noget de ikke selv ønsker. Men jeg vil ikke have Windows 10, idet det ikke har givet mig andet end bøvl og en langsom computer, men nu har jeg købt en ekstern harddisk og formaterer simpelthen det hele forfra. Det tager tid, men hvis det betyder at jeg ikke skal vente 15 på at computeren åbner, er det besværet værd.

Det Microsoft gør er at 'tvinge' folk til at bruge et operativ system så de kan sætte mere fokus på én brugerflade istedet for at skulle yde support på rigtig mange Windows versioner, samtidig med det udvikler verdenen sig, det må folk også kunne acceptere.

Er din computer blevet langsommere? Måske var det tid til en nyere computer, Windows 10 sammenlignet med 7, er langt hurtigere generelt, selv på en computer fra 2011.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulla Kaaber Christensen:

Hej JOhn. Ja de er meget dygtige inde hos Microsoft til at tvinge brugerne til noget de ikke selv ønsker. Men jeg vil ikke have Windows 10, idet det ikke har givet mig andet end bøvl og en langsom computer, men nu har jeg købt en ekstern harddisk og formaterer simpelthen det hele forfra. Det tager tid, men hvis det betyder at jeg ikke skal vente 15 på at computeren åbner, er det besværet værd.

Med venlig hilsen

Ulla Kaaber Christensen, Interactiva

Det er bare kortfristet hvis Windows som annonceret nu til forår stopper servicering af win7 så du skal slå alle updates af det fra for ikke at få en ny update af 10 med
Det er tidligt at 7 og 8 udgår - men det er som alle da andre gamle, fra win - win 95 - 98 me - vista - XP osv - systemerne udgår når de ikke vil vedligeholde dem.

10 vil så iflg dem IKKE udgå men blot være det som bygges på fremover. Det er derfor nok kortsigtet at tage 7 tilbage igen

Jeg har også en enkelt bærbar der ikke duede godt med 10 - jeg lagde for sjov Linux ind - og er superimponeret over at lege med det - hold da op for gratis sag - men jeg ville ikke være uden 10 på dem jeg bruger

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Jeg har godt hørt at den skulle være hurtigere end windows 8.1... Men er det virkelig noget der kan mærkes? Eller er det noget folk bilder sig ind? :)

- Erdal

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Erdal:

Hej Lucas,

Jeg har godt hørt at den skulle være hurtigere end windows 8.1... Men er det virkelig noget der kan mærkes? Eller er det noget folk bilder sig ind? :)

- Erdal

Der er lavet system tests på det :) Jeg mærker ikke stor forskel, men jeg bruger heller ikke windows til dagligt :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)