Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny smykke webshop startet, giv mig venligst feedback :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tillykke med din nye shop, haaber du faar succes. Jeg har vaeret inde og se dine produkter og kan muligvis vaere en god leverandör til dig. Jeg er bosaettende i İstanbul og du vil have meget glaede i et samarbejde med mig, da jeg arbejder indenfor smykke modeverdenen hernede. Hvis du önsker naermere snak, saa send mig skype kontakt eller et nr.

Go aften...  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt være jeg er rigtig dum, men er farven på købeknappen hvid på hvid baggrund? På varekortet?
"Læg i Kurv".
Kører Win10 og har lige checket det i IE og Chrome.
ser ud til der er noget button.span der farver den hvid, den skal nok have en #product-addtocart-button  span color: #000;

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Ja, stort tillykke med din webshop :)

Jeg har ikke så meget, at sige til selve siden. Men her er nogle sporadiske inputs:

Måske du har styr på det, men opret både https://sanorita.dk/ og https://www.sanorita.dk/ i google webmaster tools. Og herefter skal du vælge den første som det fortrukne website (altså den uden www, fordi det er sådan det ser ud i browseren). Hvis ikke man gør det således kan man risikere ikke, at få noget ordentlig data tilbage. Og brug Google Analytics til, at se hvor du evt. har/får en høj bounce-rate.

Jeg er absolut ikke SEO-ekspert: men jeg synes link-building kan give lidt. Og helt subjektivt, så synes jeg du skal melde din webshop til på http://findenwebshop.dk/#!/. (ja, det er min side, og den er også helt ny :)). Intern linkbuilding kan også give lidt, og ved intern linkbuild kan man også skrive "#" på linket og få lidt SEO-juice. Fx.  href="/smykker#billige-smykker-til-salg".

Meld din side til en masse link-kataloger. Nogle steder tager det over 1 år før linket bliver godkendt.

Få sat noget Google Merchant Center op også, og noget Google remarketing. Det er noget der giver noget. Og sig ikke ja til at få en SEO-rapport over hvad man kan gøre bedre på din side, men få en SEO-ekspert til at styre din adwords :)

Go aften

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Hansen:
Jeg er enig i at teksten ikke er tydelig nok, det må jeg lige arbejde med


tror såmænd du hurtigt kan løse det ved at lave fonten i sort ...

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. 

Stort tillykke med din webshop. 

Hvide billeder på hvid baggrund, er ikke godt. Det hele flyder ud i et, og det er svært at skelne produkterne fra hinanden. 

Der er en del stavefejl og forkerte formuleringer. Ord der ikke er adskilt, og ord der er adskilt, hvor de ikke skulle have været det. Måske skulle du gå samtlige beskrivelse og tekster grundigt igennem eller få en til at læse korrektur på siden. Stavefejl virker utroværdigt. 

En kategori "Om os" mangler så vidt jeg kan se. Det er en vigtig information, da kunden gerne vil vide, hvem han/hun handler med. Her er det også oplagt med et billede af dig selv. 

Held og lykke med projektet. 

Birgitte 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine produkter og fine billeder. Du har forhåbentlig styr på indhold af nikkel, bly mv? En tekst a la "alle smykker overholder naturligvis danske regler i forhold til indhold af skadelige stoffer såsom nikkel"... Det kan sikkert formuleres bedre;)

Jeg er meget allergisk overfor nikkel, og det øger altid min tryghed når butikker understreger at de kender reglerne.

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot shop!

Hvem har lavet den?  Går ud fra de kan anbefales :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)