Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Advokat til opstart af SI (fond) og evt råd og vejledning ift sponsor/fundraising

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i dejlige kloge hoveder.
Jeg har længe gået med en livsdrøm i tankerne og har indenfor de sidste år fået formet det helt færdig og imorgen skal det stiftende bestyrelsesmøde så holdes.
Jeg skal derfor bruge en advokat som kan bistå os i starten uden det store krav om betaling da midlerne er meget små de første måneder men dette ændres meget hurtigt da der er tale om emner som mange er berørt af.

Jeg har derudover allerede nu linet nogen møder op med investorer og mulige samarbejds partnere og forventer i nærmeste fremtid at skulle mødes med mange flere da ordet spredes gennem mange vigtige kanaler på rekord tid når det første projekt lanceres.
Tænker derfor at der skal ansættes en fundraiser på sigt, men har intet erfaring inden for dette område så der står jeg lidt på bar bund.

Håber der er en advokat derude med erfaring inden for dette område som har et par timer om ugen til at kunne mødes på Sjælland et par timer om ugen evt kan de fleste møder klare over tlf da vi ikke er helt tabte men blot vil være 112% sikre rent juridisk.


På forhånd tak.
Kaspar Andersen

Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen hvis pengene ikke er et problem de første 4-6 uger så kan en "konto" ordning godt virke da den selvejende institution bliver stiftet imorgen.

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaspar,

Jeg kan anbefale Jon fra contago.dk - han er super skarp til  denne type opgaver og har meget iværksættervenlige priser :) 

God dag. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)