Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CLERK eller Addwise til big data?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Håber I kan hjælpe mig her - Jeg sidder pt. i et stort dilemma. 

Jeg skal have integreret big data på min shop, så shoppen bliver skræddersyet efter kunden samt jeg kan effektivisere mine nyhedsbreve mm. 

Spørgsmålet er, hvilket program I anbefaler;

Clerk.io eller Addwise? Har hørt godt om begge produkter, dog er jeg bange for at Addwise bliver for tungt til min shopify-platform.

Jeg håber I kan hjælpe mig :-)

Mvh. Og fortsat god aften

Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke helt uvildig, da vi har lavet www.relagento.dk som er et tredje alternativ. Det virker dog kun til Magento (til gengæld langt mere integreret), så jeg vil mene at jeg lige her ikke har så meget i klemme.

Jeg har ikke hørt eller oplevet at den ene af de to skulle være tungere end den anden. Som jeg oplever det bruger de samme teknik til at indsætte deres søgefelt og anbefalinger. Så din shop bør ikke blive sløvet af nogen af dem - tvært i mod mener jeg at de loades asynkront hvorfor du sommetider vil se siden give et lille 'hop' når de kommer på. Resten af siden venter altså ikke på dem og bliver derfor heller ikke langsommere.

Det afgørende er nok hvad de to tilbyder udover søgning/produktanbefalinger. Hvis du kan lide Addwishs idé med en ønskeseddel, så er det et godt valg. Ønsker du omvendt kun den rene funktionalitet med 'big data' som du kalder det, så er Clerk.io dedikeret til den del og må derfor forventes at være den der afsætter flest ressourcer på det område.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)