Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!


Mig og min ven har nu i et stykke tid haft lyst til at starte en webshop hvor vi sælger tøj/smykker, der er bare et problem, vi har ingen anelse om hvor vi skal begynde.

Nu er det så vi skal bruge jeres hjælp der ude. Er du en som har styr på hjemmesider/webshops, ville det være super fedt hvis du smed din e-mail nedenunder så vi kunne kontakte dig og måske få lidt hjælp. 

På forhånd tak! :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Edwin

Smid mig gerne en mail på mhn@mhn-consulting.com - vi hjælper jer gerne med at finde den rigtige løsning for jer, få den sat op og markedsført fornuftigt.

//Morten

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har opsat end el webshops såvel som drevet egne også. - I er meget velkommen til at hive fat i mig på contact@rasmusknabe.com

Mvh. Rasmus L. Knabe

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa hvad med at begynde med at få 3 gratis og uforpligtende tilbud på Diazu? http://diazu.dk/3-tilbud-paa-webshop/

Mvh,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Edwin kokos:
Mig og min ven har nu i et stykke tid haft lyst til at starte en webshop hvor vi sælger tøj/smykker, der er bare et problem, vi har ingen anelse om hvor vi skal begynde.

Inden jeg kan rådgive, da jeg ikke selv sælger webshop-løsninger, som de øvrige tråd-svarere:
Har i en god, rigtig, prisbillig og/eller unik vare? Eller er i "blot" fascineret i tanken om, at drive webshop fordi I selv benytter det meget. Og hvor meget tid + penge kan I bruge  på det?!

Vigtigt spørgsmål har jeg selv erfaret...

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Send mig en mail på trine.nielsen@philscan.com , så er jeg sikker på vi hos Philscan kan finde en løsning til Jer, der dækker lige netop Jeres behov.

Ser frem til at høre fra Jer!

Med venlig hilsen

Trine

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Har I fundet en løsning? :-) 

Vi udarbejder alle vores kunders webshop i WooCommerce i kombination med WordPress CMS. Du kan se et stort udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

- Giv mig et kald på tlf. 70 40 40 50, eller smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Angiv gerne lidt ønsker omkring dine behov, såsom design og lidt mere beskrivende omkring din forretning I ønsker at drive fremadrettet. 

Hav en rigtig god dag! 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edwin,

Jeg skriver til jer ang. super gode varer - i kan få en god fortjeneste på.

Hvis i skal bruge nogle gode varepartier til under kostpris - så sælger vi restvarepartier.

Jeg har vedhæftet en pdf fil omkring vores firma i Gedved til dig.

Se også vores hjemmeside www.danskb2b.dk

Der er nye varepartier hver dag. Størstedelen af vores varepartier sælges hurtig videre og når ikke at komme på vores hjemmeside, især mærkevarerne.

Er det af interesse er I velkommen til at kontakte mig på tinagro@danskb2b.dk for mere info.

Pøj, pøj med jeres videre forløb :-)

Hilsen

TinaGro 

2376.Danskb2b.pdf

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, hvordan går det med jeres projekt, er i kommet videre?



Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Fra  ithotline.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - har i fundet en løsning?

Ellers så kontakt mig gerne hvis i er interesseret i en parter til jeres projekt så I kun skal fokusere på logistik og salg. Jeg har referencer hvis i ønsker det :)

Kontakt mig gerne på msa@ithotline.dk hvis i er interesseret. Jeg bygger webshop i de fleste open-source systemer som eksisterer og jeg indarbejder altid SEO, statestikker med mere på de sites jeg bygger.

Håber at høre fra jer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)