Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flysøgemaskine til affiliate-side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en affiliate-side som sammensætter rejsetilbud fortrinsvis ved hjælp af Momondo og Trivago. 

Jeg har indtil nu brugt Salesstring til rejsetilbud med Momondo, men den aftale bliver desværre opsagt her den 1. februar. Jeg leder derfor efter en ny aftale til en flysøgemaskine.

Jeg har været godt tilfreds med Salesstring og er derfor lidt ærgerlig over at de ikke har den aftale mere. 

Momondo har også en aftale med henholdsvis Webgains og TradeTracker. Derudover har Skyscanner, som jeg lige så godt kunne bruge en aftale med Tradedoubler. 

Jeg har dog læst mig frem til at alle de tre ikke har de bedste rygte og vil derfor høre om nogen af jer har erfaringer med nogle af dem? Eller om I alternativt kender andre aftale, evt. med en anden flysøgemaskine.  

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere programmer hos TradeTracker og her har jeg aldrig oplevet problemer.

Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Kelkoo Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Paphos
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Paul, er jeres bannere velegnede til mobile besøgende?

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har jobbet med Webgains.dk i 2 år nå, og de har betalt hver eneste måned. De har også tatt kontakt for å hjelpe meg videre etc. slik et godt affiliateprogram skal gjøre.

Har bare jobbet med én av deres kunder, men har ikke noe negativt å si om Webgains.

MPR Gruppen - Norsk kompetansehus innen regnskapsføring og revisjon

Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Kelkoo Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)