Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en webshop lavet i Shopify?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Tak for dit svar. Det er godt nok noget af en niche-webshop du har der.

Som udgangspunkt ser den jo meget fin ud. Let og overskuelig.

Kan godt lide farvevalget jeg synes det fungere godt med pastel farver. Jeg ville nok få udarbejdet et rigtig logo til at tilføre mere troværdighed. Derudover skal du igang med at skrive en masse tekst til din blog sektion så du får nogle organiske besøg fra google. Evt. en youtube video hvor man ser den i funktion kunne være en mulighed.

God dag.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MartinTak for dine overvejelser.

Den er gået i luften i dag, så det er klart, at der er lidt vej til noget, der virker optimalt.

Tak for dine gode idéer. En video kommer uden tvivl indenfor de næste par måneder :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak Rasmus.

Den er netop blevet tilføjet til min liste :-)

Tilmeldt 13. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg skriver til dig fordi jeg har fundet din kontakt på amino.  Jeg sørger en shopify programør der kan hjælpe med at sætter en webshop op så det kører 100% Jeg vil bare have en webshop der kører 100% med alle punkter der er vigtigt for at kunne drive en webshop. og designmæssigt vil kunne ligne din næsten. Jeg har oprettet et abonnement på shopify og jeg har fundet en theme der hedder Minimal. Jeg har kun lavet meget lidt, forside og har tilført produkt-kategorier og produkt. kender du nogen der kan hjælpe med det? du kan kontakte mig ppå e mail :sebieugene@gmail.com . tak
Tilmeldt 13. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Martin.

Jeg er ny her og håber på du kan eller kender nogen der gider hjælpe mig. Jeg har besluttet at lave min webshop hos Shopify med theme minimal og jeg har oprettet et abonnement. Jeg har selv leje lidt med det men Jeg sørger en seriøs shopify programør der kan hjælpe med at sætter en webshop op så det kører 100% Jeg vil bare have en webshop der kører 100% med alle punkter der er vigtigt for at kunne drive en webshop. Jeg har kun lavet meget lidt, forside og har tilført produkt-kategorier og produkt.

Jeg ved ikke hele hvad folk vil tilbyder, men her er nøglepunkter jeg tror der skal med i tilbud.

- Tilrettelser af tema, designmæssigt,

- Opsætning af fragtpriser, produkt-kategorier, og produkter

-Opsætning af ordrebekræftelse mail, samt afsendelsebekræftelse mail.

-webshop på 2 sprog Dansk og engelsk

- Opsætning af rabatkoder

- Tilføjelse af sider

- Opsætning af Checkout-processen

- Tilføjelse af mit domæne til Shopify webshoppen

- Basal opsætning af SEO

-Opsætning af betalingsmetoder

Der er sikkert andre ting jeg ikke kender så det vigtigt for mig er bare at du sætter den op så det kører 100%. Derudover, kunne jeg også være interesseret i introduktion til hvordan jeg vedligeholder siden. Du må gerne svar direkte i min email:sebieugene@gmail.com

Jeg ser frem til at høre fra dig.



 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det er først nu jeg ser dit indlæg. Jeg håber at du finder min webshop interessent og tilføjer den til listen www.leblac.com

Jeg er glad for Shopify platform, men har lidt udfordringer med valutaomregner, som jeg mangler.

Og tak for gode råd :)

Mvh,

Magdalena Hestbech

Le Blac

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)