Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke sendt fra USA med USPS - ligger i DK told i 11 dage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer dygtige Amino'er

Jeg modtager tit pakker fra USA via DHL og det forløber uden problemer og tager 2 maks 3 dage.

En ny leverandør har sendt en ordre via USPS og selv om jeg er registreret som importør og afsenderen har skrevet firmanavn, CVR og så videre på pakken, så jeg er tvivl om, hvorfor den stadig ligger i tolden og vil gerne høre om andre har erfaringer?

Alternativt om der er nogle, der ved, hvordan jeg kan komme i kontakt med Tolden og spørge om grunden - de reklamerer ikke meget med kontaktmulighederne.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Thomas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt Post Danmarks internationale postcenter i kastrup. prøv evt via Post DK kundeservice.

Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestilte noget for kr 221 fra Kina den 18.12. Den 1.1. landede den i toldcentret i Kastrup, kunne jeg se på tracking-info. I mandags (den 18.1.) modtog jeg et brev med posten, at jeg inden 14 dage skulle fremsende kopi af faktura for, hvad der var i pakken. Mailede en kopi med det samme. To dage efter fik jeg endnu et brev med bud om at betale told, inden pakken blev sendt. Kr 56 i told + 160 i håndteringsgebyr! I går kom pakken så endelig.. :-/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)