Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

netværk til producent og designer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er i gang med at starte op, med mit eget tøjmærke inden for crossfit. Jeg er næsten færdig med min forretningsplan. Jeg har lavet en masse designs, som er tegnet i hånden, men har behov for, at få dem over i et program eller lignende, så design og tekst kan blive mere dimensioneret og tydelige. Derudover mangler jeg kontakt til en producent, så jeg kan finde ud af priser og minimumsantal, som der kan laves prøvekollektioner på. 

Webshop regner jeg med at starte op i DanDomain - andre foreslag modtages gerne. 

Kan nogen hjælpe med priser eller kontakt til personer/virksomheder, der kan hjælpe? 

hvis nogen kender til programmer man kan lave disse designs i - gerne et hvor man kan designe trøjer, shorts, hættetrøjer, strømper, tanktops.

Alt hjælp modtages gerne.

På forhånd mange tak. 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben.

Jeg kan servicere dig på produktion - kontakt : mikkel@intnet.mu

Afhængig af dine design og det er som regel muligt at arbejde videre med håndskitser så længe de indeholder alle nødvendige informationer på snit og cm mål. 

Ellers vil jeg skulle bruge (ud over design med angivet cm), accessories/ trim, label, print, kvaliteter/ materiale valg, farve valg, størrelser, moq/ styk antal skal være udarbejdet og en target pris vil anbefales.

Mvh Mikkel 

 

http://www.mwcreation.net

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Super tak for dit svar. Jeg undersøger lige lidt mere ift. at lave nogle kvalificerede designs, og så for min egen skyld, så jeg er helt sikker på disse.

Jeg vil lige høre, hvad er minimumsgrænsen for et parti? for jeg tænker, at det bliver 8 designs i T-shirt hvor alle skal laves i M/L/XL, derudover bliver det 4 designs af lange strømper og 6 designs af shorts i S/M/L/XL. Hvad tænker du, hvis jeg siger at det totale antal T-shirts bliver omkring 200 stk., shorts 150 stk. og ca. 50 stk. strømper. Er det noget, og kan det siger noget om prisen, så jeg ca. ved hvad jeg skal ud og finde i ekstra kapital evt.

Hvordan gør I ift. prototyper? laver i en enkel, som jeg så kan se, inden vi kører hele produktionen?

Nu håber jeg ikke det gør noget, at jeg stiller alle disse spørgsmål.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

minimum er et noget svingende afhængigt af designs, valg af metervare og trim. Nævnte minimum er muligt at arbejde med, dog med undtagelse af strømper. Strømper kræver special maskiner, normalt det er en særskilt fabrik og de vil kræve væsentlig højere minimum. 

Nævnte moq er af en svær størrelse, men er designs og farver ikke for særpræget er det nok muligt at imødekomme af lager metervarer. 

Priser kommer primært an på designs og valg af metervaren - tee mellem 6 og 8 euro stykket er et niveau og på shorts godt spørgsmål uden at yderligere information, men fra 7 euro stykket og op afhængig af...

Håber du kan bruge mit svar til noget, for yderlige detaljer og TP beder jeg dig kontakte mig på email : mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)