Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet taget ved næsen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer 

I efteråret efterlyste jeg løsninger på, hvorledes jeg kunne komme nemmest og billigst i gang med en webshopløsning, som supplement til min fysiske butik. Jeg var ikke interesseret i, at ofre alverden på den, da jeg lige ville se tiden an i første omgang - er der så noget salg i det, kan det altid komme på tale at lave noget andet senere! 

Jeg fik flere gode tilbud - deriblandt ét fra en ung fyr, der også laver andre webshops

Det er forløbet sådan, at vi har mailet og sms'et frem og tilbage, og resultatet er pt. således, at jeg er klar til at gå online. Vi aftalte en fast pris, som jeg var godt tilfreds med! Men pludselig, inden vi er helt færdige med shoppen, siger fyren, at nu er der lukket for support - nu koster det flere penge, hvis jeg vil have lavet mere. Ikke mange penge, men alligevel... Det koster hver gang - også for noget jeg synes er en selvfølge der fungerer! 

Og nu kommer mit spørgsmål så... Er det helt okay og almindeligt, at det foregår på denne måde? Jeg har aldrig søgt om hjælp før herinde, så jeg føler mig lidt taget ved næsen - eller også har jeg bare været lidt for godtroende? ;) 

I mine øjne, var det da langt bedre, at sætte prisen lidt højere fra start, så kan man da meget bedre forholde sig de forskellige tilbud! 

De bedste hilsner
Den selvstændige

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Svært at vurdere da vi ikke ved hvad der står i jeres aftale.

Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 92
Fra  Youfront Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg selv et webbureau og når vi arbejder med små opgaver så har vi også meget faste aftaler. Vi aftaler helt præcis hvad der skal laves, og så bruger vi ikke tid på smårettelser og support efterfølgende. De må de købe til timepris efterfølgende.

Webshoppen skal selvfølgelig op og kører hvis det har været aftalen.

Synes det er lidt mærkeligt at webshoppen ikke laves færdig, og du nærmest SKAL betale for at få dit aftalte produkt. Men igen, kender kun din side af historien :)

Udvikler ved Youfront webbureau.

Specialist i User Experience, konvertering, udvikling og SEO.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den selvstændige:

... Er det helt okay og almindeligt, at det foregår på denne måde? 

Er det okay? Hvis det er noget i har aftalt, så ja. Men det virker det jo ikke til at være.

Almindeligt? Det er almindeligt at man betaler for support, men hvis det er fordi leverandøren ikke har leveret det han skulle at man skriver og man har betalt sin regning samt at det er aftalt præcis hvordan det skal virke, så er det ikke almindeligt at man pludselig får besked på at betale mere.

MEN MEN MEN ... Så virker det også til at du har forkerte indstilling til din webshop.

Du har valgt billigste, måske ikke det billigste, men prisen lyder til at det var det som var vigtigst for dig, ikke service eller at det faktisk skulle virke) og du har valgt en "ung fyr".. Du skriver ikke at du har valgt en Dygtig person eller et firma, men bare en ung fyr.. Lyder som du har fået naboens dreng til at lave det...

Hvilket indikerer at du faktisk har valgt forkerte samarbejdspartner. Du har gået efter de forkerte ting.

Havde jeg været dig ville jeg starte med at få ham til at overholde det i har aftalt at levere (hvis det ikke allerede er leveret, kan vi ikke se uden at kende jeres aftale). Derefter skifte samarbejdspartner så snart han er færdig.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du evt. Nævne et par eksempler på
"også for noget jeg synes er en selvfølge der fungerer! "
?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)