Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har erfaring med Facebook Boost?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet (for at teste effekten i forhold til indskud) at benytte FB Boost - på et opslag jeg har lavet på min FB side / scanboat - (vi skifter til ny opsætning / side i næste uge)

Jeg har valgt områderne - DK - SV - DE og m/k mellem 30 - 55 år med interesse for Sejlads - Yacht - Charter - Bådsejlads - og et par mere -

Jeg har også fået nogle "synes godt om dette" - men de der har "synes godt om dette" synes jeg så tilgengæld nok ikke lige ligner dem som jeg havde forventet i de valgte områder.

Ja..ja - jeg ved at man i disse tider ikke kan regne med at alle der bor i DK hedder  Hansen eller Jensen - i SV er det nok Kalle Blomquist og DE er det Dr. Oberheimer  og Ferdinand Porsche - 

Men dem der primært har liket/ramt mit boost har navne hvor jeg måske undres lidt ... -




Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre der har benyttet FB Boost  - om de oplever det samme? -  eller om jeg i mine opsætninger måske kan være endnu mere specifik og få nogle af de mere pt. mest udbredte navne i de pågældende lande til at "like" mit opslag.

PS Jeg siger ikke at de der er på listen ikke er ok - jeg undres måske bare -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der har erfaringer og resultater med Facebook - Boost ...?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan i Ads Manager se resultaterne fra din annonce og få nedbrudt resultaterne og se hvor disse likes kommer fra. Det kan være, at de er kommet organisk fra andre lande end dem, du har målrettet annoncen mod. Men jeg vil give dig ret i, at umiddelbart passer navnene ikke særlig godt til målretningen.

Jeg vil anbefale dig, at bruge Ads Manager (eller Power Editor) til at booste dine opslag. Det giver mulighed for at segmentere mere præcist.

Når du målretter mod bådejere, som eventuelt ønsker at sætte deres båd til salg, kan du eventuelt bruge interesser som bådforeninger, kendte bådmærker eller andre ting som denne målgruppe må have interesse i.

En idé til målretning af annoncen kunne være og bruge foreninger, som bådejere typisk er medlem af og kendte bådmærker.

Dine bedste målgrupper er nok din email liste og remarketing målgruppen fra dine hjemmeside besøgende. Har du sat disse "custom audiences" op?

Men spørgsmålet er selvfølgelig også dit mål med opslaget? Vil du øge kendskab, få trafik til hjemmesiden, skal de oprette bruger, osv?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Indledningsvis - så er det en test og jeg har 0 anelse om hvordan det optimeres bedst muligt.

Martin Sonderbaek:
bruge Ads Manager (eller Power Editor) til at booste dine opslag.
Det gør jeg også -

Martin Sonderbaek:
Dine bedste målgrupper er nok din email liste og remarketing målgruppen fra dine hjemmeside besøgende. Har du sat disse "custom audiences" op?
- det har jeg ikke gjort og er ikke klar over hvordan det gøres - hvis du kan give mig et crash kursus i det - så ville det være perfekt -

Martin Sonderbaek:
Vil du øge kendskab, få trafik til hjemmesiden, skal de oprette bruger, osv?
Det er primært kendskab og deraf besøg


Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg tilbyder 1-to-1 support lige præcis til dette formål. Det kan være en enkelt samtale eller flere alt efter hvor meget hjælp du har brug for.

Derfor kan vi sagtens arrangere et kursus via Skype?

Så kan vi sætte disse målgrupper op og jeg kan vise hvordan du kan bruge målgrupperne i fremtiden.

Og vi kan kigge lidt på andre annonceringsmuligheder, som kan give bedre resultater end blot boosting - også så de er tilpasset dit mål.

Jeg skriver lige en PM til dig.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Per

Som Martin også foreslår, kan du faktisk målrette din annoncering direkte til tidligere kunder, eller dine nyhedsbrevsmodtagere.

Martin Sonderbaek:
Dine bedste målgrupper er nok din email liste og remarketing målgruppen fra dine hjemmeside besøgende.

Vi har en simpel guide, som vores webshopejere benytter, der viser hvor du skal klikke for at uploade din mailingliste til Facebook.

Du kan se guiden her: Facebook annoncering til tidligere kunder.

Jeg håber du kan bruge det som lidt inspiration. 

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen,
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hintet

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)