Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Friske øjne på webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen.

I har flere gange hjulpet mig videre frem, og jeg håber at I vil hjælpe igen.


Jeg fik i September min webshop i luften, og har løbende forbedret den siden da. 
Nu synes jeg at jeg har set mig blind på den, og vil derfor gerne høre jeres oplevelser af siden, og ideer til forbedringer.

Jeg vil også gerne høre hvad i synes om udvalget, købsoplevelsen og lignende. Alt er velkomment:)
Siden er lige her: www.purevodka.dk
 

Salget har været lidt svingende og vil meget gerne have råd og tips til at øge salget.

Som tak skal I selvfølgelig have en lille amino rabatkupon,, hvis I skulle blive fristet af noget;)
Skriv "amino" som kode, så får i 10% i rabat

På forhånd tak

Ser frem til at læse jeres kloge ord

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal splitteste dine grå knapper hvor der står fx tilføj til kurv og gå til kasse. Tror ikke lige farven grå, er den som konvertere bedst. Ellers en ret fed side.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig flot shop :-)

Personligt bryder jeg mig ikke om "quick view" funktionen, hvor produktet åbner på forsiden når jeg klikker på det.
Specielt fordi når jeg klikker på produktet, så scroller min skærm automatisk op til banneret igen, så jeg skal scrolle ned for at se det.
Desuden er "read more about product" på engelsk.

De grå knapper der kommer frem ved quickview samt de mørkegrå knapper som bliver brugt andre steder kunne jeg forestille mig kunne konvertere væsentlig bedre med andre farver.

Slides på forsiden er rigtig flotte! (Y)

Kurven i header kunne godt gøres mere synlig f.eks. sådan her (Kunne ikke lige få ikonet i hvid).

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin webshop med flotte produktbilleder og tekster synes jeg.. nu er jeg nok ikke målgruppen, men skulle jeg købe fra din shop, ville jeg mangle information om hvad de forskellige vodka kan bruges til.. - som denne er god i drinks, denne er god til at drikke rent, denne passer til at bruge i madretter osv. Og måske nogle cms-sider med opskrifter på lækre drinks eller måder at servere vodkaen på, som vil imponere ens gæster.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt savne lidt større " købs knap her "

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Lidt feedback herfra.

Jeg synes at logoet har en uheldig udformning. Giver associationer til at man er fuld - hvilket måske også er meningen? :-D

Jeg ville måske gøre opmærksom på om varen bliver sendt i "diskret indpakning". Ikke alle gider flashe deres alkoholindtagelse.

Jeres Facebook-side skal helt sikkert have et kort business-navn.

Sidst men ikke mindst - kan det passe at siden loader ret langsomt? Eller er det bare min forbindelse?

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Min udmiddelbare oplevelse er loadtiden er for høj.

Det ser ikke umiddelbart ud til du har cache eller minify (for at tage fat i nogle enkelte ting). I Wordpress kan dette gøres med WP Super Cache, W3 Total Cache, Autoptimize eller lign. plugins.

Ydermere kan du også spare noget tid på at optimere billederne. Du kan evt. installere Smush.it, men i stedet for endnu et plugin, kan du køre dine billeder gennem www.tinypng.com.

Du kan teste din side på bl.a. www.tools.pingdom.com (husk at sætte serveren til Sverige), https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/, https://gtmetrix.com/

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen. 

Mange tak for jeres råd. Det er helt pinligt at jeg først svarer nu. SKulle lige skrive mit kandidatspeciale, og det trak lidt tænder ud,

Har dog allerede kigget en del på jeres råd. Jeg har blandt andet gjort alle billederne mindre, og webshoppen fremstår i hvertfald lidt hurtigere. 

God ide med en splittest af mine CTA knapper. Min tanke var bare at de på nuværende tidspunkt passer bedre ind i designet. Men større salg er selvfølgelig vigtigere end udseendet;) Vil også prøve at gøre kurven tydeligere, hader selv når jeg ikke kan finde den.

Til Kasper. Er helt enig i at quickview funktionen ikke spiller. Tidligere var det heller ikke sådan, så ved ikke lige hvorfor det er blevet sådan. Kan heller ikke finde ud af at ændre det. ER der nogen der har et tip til det?

I forhold til hvad man skal bruge vodkaen til, er jeg ved at starte et cocktailkoncept op, hvor jeg sammensætter nogle cocktailspakker hvor det hele er gjort klar for kunden. De får vodka, mikservand og opskrifter. 

Til Chris. Kan du udddybe hvad du synes er uheldigt ved logoet.

Er der andre der har kommentarer til logoet? 

Ville det korte facebook navn ikke bare være Pure Vodka i stedet for PureVodka.dk   - er der meget stor forskel på dem?

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)