Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har erfaring med Meebox cloud vps løsninger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine websites vækster en del i øjeblikket og jeg fordobler min trafik mellem hver 3 og 6 måned og derfor skal jeg havde fundet en større løsning end jeg har nu. Lige nu har jeg en Premium pro webhotel hos Meebox som koster 1200 kr om året. Det jeg kigger på er en Cloud VPS fra meebox til 240 kr per måned https://meebox.net/da/cloud-vps/ . Vil helst ikke skifte fra Meebox da de har redet min røv flere gange hvor jeg har kommet til, at fucke en af mine egne websider op. Derfor føler jeg en stor loyalitet til dem. Men er der nogle med erfaringer med en cloud vps fra Meebox? Der står 240 kr om måned og så skal man have licens til cpanel som koster 200 kr. Vil der komme flere udgifter end det? 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som kan hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ikke bare have en gratis prøve i stedet? Så kan du få dine egne erfaringer med det :-)

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rimelig godt tilbud Patrick kom med der :D

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

erjegher:
Vil helst ikke skifte fra Meebox da de har redet min røv flere gange hvor jeg har kommet til, at fucke en af mine egne websider op.

Husk på at supporten på et webhotel og en VPS er langt fra hinanden. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Vil du ikke bare have en gratis prøve i stedet? Så kan du få dine egne erfaringer med det :-)

Hej,

har sendt jer en support ticket til jeres salgs afdeling i går aftes :) Har i set den :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Mine websites vækster en del i øjeblikket og jeg fordobler min trafik mellem hver 3 og 6 måned og derfor skal jeg havde fundet en større løsning end jeg har nu.

Hvor meget trafik er det? Med den rigtige opsætning af din(e) side(r) tilsammen nemt kunne håndtere 1+ millioner sidevisninger hver måned, med den pris du betaler.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)