Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om mit "Tænk på miljøet tema"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har har fået lavet mig en butik men et tema jeg kalder "Tænk grønt med LED"

Rammer jeg rigtigt med mit tema rent designmæssigt? Der er altid plads til forbedringer, så jeg hører gerne kritik og gode ideer.

https://led-kongen.dk/

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sherlock,

Farverne ser da "miljøvenlige ud" men der står ingen steder, hvad det er, der er miljøvenligt :) Der står at jeg tænker på miljøet, at jeg tænker grønt osv. hvis jeg handler på jeres webshop.. men hvorfor? sparer jeg x-antal energi med jeres ledpærer frem for andres, eller er pæren lavet af genbrugsmaterialer?

Hele din menu, header osv. forsvinder så snart man klikker ind i en kategori og der er hverken tilbageknapper eller andet man kan klikke på hvis man vil væk fra et produkt igen.

Ved alle jeres kunder normalt hvad f.eks. Led G4 og led GU10 er? Hvis jeg skulle købe hos jer ville jeg ikke ane hvad jeg skulle klikke på - jeg ville foretrække at menuerne hed f.eks. "spots til køkken" "store spots" eller lign - eller hvis forskellen på led g4 og gu10 er at de ben der stikker ud af pæren har forskellig form, så skulle der være et billede eller lign - eller kategorien skulle hedde "ledpærer med gu10 ben".

I har valgmuligheden at man kan overføre til jeres bank - men i har ikke skrevet til hvilket kontonummer :)

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Tak for kritikken. Det sætter jeg pris på.

Alt med LED er miljøvenligt, så derfor har jeg ikke tænkt over at det skal specificeres nærmere. Dog står der lidt om det grønne princip rundt omkring, men det er måske ikke tydeligt nok.

Headeren er lavet så den er skjult indtil man bevæger sig rundt på f.eks produktsiden. Det giver fuld opmærksomhed på produkterne. Lidt nyt koncept tror jeg. Jeg vil overveje om headeren skal være "fast"

LED typerne er ikke noget problem. For de der skulle forvilde sig ind uden at vide hvad de søger er der en forklaring under LED info. Men ideen med et lille billede ud for hver kategori er god!

Kontonummer står på ordrebekræftelsen, så det er ikke et problem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)