Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med mødebookere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at hyre en mødebooker. Hvad er jeres erfaring med disse, og hvad skal man være opmærksom på?

Hvordan foregår det rent praktisk? Og hvilke afregningsform har i brugt?

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har nogle gode eller dårlige erfaringer de vil dele?

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg har selv arbejdet som mødebooker i mange år og har kontakt til flere telemarketing firmaer der evt kan hjælpe dig. Men for at svarer på dine spørgsmål så er her en liste af ting du skal være opmærksom på

Sørg for at den eller de mødebookere du hyrer, kommitter sig til opgaven. Dvs få en prøveperiode sat op med antal timer/opkald og møder der forventes, som man så kan måle på efterfølgende. Eksempelvis en prøveperiode på 20 møder, hvor du så efterfølgende afholder møderne og løbende kommer med feedback på møderne til konsulenten/konsulenterne. Så man kan rette evt. fodfejl til...

På en opstart synes jeg at det er vigtigt at du som kunde deltager og er med til at lytte/hører de første par samtaler, så du har en ide og forventning om, hvordan det kommer til at foregå.

Sørg for at være med til en udarbejdelse af manus, så du ved hvordan dit firma bliver præsenteret i tlf.

Annuleringer af møder vil altid forekomme, men sørg for at få sat betingelserne op for, hvad er en aflysning og hvad ikke er.

Typisk vil man aflønne med en provision pr. møde eller en fast timepris for en phoner. Hvad prisen er afhænger meget af, hvilken type møder der skal bookes og med hvem.

Håber det var svar nok ellers er du velkommen til at spørge igen. Evt kan du ende mig en mail på talifonen (snabela) Outlook.dk

Mvh Kim

 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kim

Mange tak for rigtigt god information. Det er meget brugbart.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)