Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen :)

Jeg har tænkt mig at starte en webshop med forskellige hverdags vare, gadgets osv.

Men jeg mangler bare nogle tips til at komme igang og forhåbentlig opnå succes. 

Håber i kan hjælpe :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Amer

Jo da, allerførst skal du få udarbejdet en forretningsplan/markedsføringsplan - hvem er dine kunder ? hvordan vil du nå dem ? og hvorfor skal de vælge dig.

Når du har det kan du så småt gå igang med at få shoppen op at kører, her er der flere muligheder, du kan læse mere om dem her: www.mhn-consulting.com/webshop/

Og så vil jeg anbefale dig at, hvis du gør det, så gør det ordentligt/rigtigt første gang - det koster penge at tjene penge, og der er typisk mange om budet, så hvis du ikke er villig til eller har midlerne til at få startet rigtigt op, så vent og spar lidt penge sammen - du får ikke succes med din shop hvis du ikke vil ofre mere end et par tusinde på den - regn med mindst 15.000 inden du er kørende med design, betalingsløsning osv dertil kommer at du så skal have sat penge af til at eksekverer din marketing plan.

Anyway, så held og lykke med dit projekt

//Morten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Skriv en privat besked med lidt mere info, så kan jeg prøve at få dig igang :)

Venlig Hilsen

Alexander Rasmussen

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)  

Morten er inde på mange vigtige centrale overvejelser i forhold til dit produkt, samt koncept!

I forhold til den tekniske del skal du gøre dig en masse overvejelser i forhold til dine ambitioner samt behov. Jeg vil dog anbefale dig at få styr på produktet, målgruppen samt eventuelle leverandøraftaler.  

Når du kommet til overvejelserne omkring valg af webshopssystem, er du meget velkommen til at kontakte mig for en omgang uforpligtende sparring. Jeg kan fanges pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 70 40 40 50. 

Held og lykke med arbejdet!

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind' tak for svar alle sammen. Lige pt. Arbejder jeg med at finde ud af hvad der skal sælges i webshopen og hvilken målgruppe jeg vil ramme ☺ En af de kommende dage skal jeg nok kontakte jer for og høre jeres mening :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du søger lidt inspiration til, hvilke produkter du skal tilbyde i dit produktsortiment, så er Aliexpress.com et rigtig godt sted at starte.

Her kan du sortere efter mest populære produkter og på den måde danne dig et overblik over, hvilke gadgets og andre produkter der hitter. Aliexpress er perfekt at bruge, hvis du som nystartet webshop ikke har brug for et kæmpe varelager af hvert produkt (som er alibaba.com's styrke). På Aliexpress får du nemlig mulighed for at indkøbe varer fra Kina til fornuftige priser, selvom du kun køber mellem 1 - 10 stk af hver. 

Når du starter webshop, er det vigtigt at dine kunder får et stort udvalg at vælge mellem. Så er det bedre at du kun har 5 - 10 stk. på lager af hver vare. Når du begynder at få ordrer hjem på nogle af produkterne, bestiller du straks flere hjem af de populære produkter i din webshop. På denne måde brænder du ikke inde med et stort lager. Forsendelsestiden på Aliexpress er ca 20 - 30 dage.

Lad os endelig høre mere fra dig, når du har besluttet hvilke varer du vil satse på i din webshop Yes

De bedste hilsner 
Kathrine Svendsen,
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som de andre også nævner, så det selvfølgelig vigtigt du får gjort nogle overvejelser om hvilke produkter du vil udbyde på din webshop, hvilken målgruppe etc.

Når du har gjort dig nogle overvejelser og er klar til at påbegynde udviklingen af din webshop, så synes jeg helt klar du skal sende en mail til mig (trine.n.nielsen.lund@gmail.com) og så kan vi få os en dialog omkring den rette strategi, der passer til værdien af netop dit brand.

How Philscan har vi masser af erfaring inden for web development. Vi kan hjælpe dig med at udvikle dine online-forretning med vores internethandelsløsninger, der er nemme at vedligeholde og udvikle. Vores løsninger er tilpasset enhver skærmopløsning og mobil enhed, så du kan imødekomme behovene hos dine kunder. Vi har særligt erfaring inden for produktkatalog, som jo er netop lige er det du skal til at igang med.

Nu tænker du måske hvorfor starte dit store projekt med en filippinsk virksomhed. Det er der et godt svar til. Først og fremmest kan du jo snuse lidt rundt på vores hjemmeside og se udtalelser fra vores tidligere kunder. Filippinerne er i sandhed et land, hvor livskvalitet kan kombineres med gode forretningsmuligheder. Filippinernes officielle forretningssprog er desuden engelsk, og ikke nok med det så er Philscan grundlagt af Per Stangegaard, så vi har stor erfaring med særligt Danmark og har desuden løbende danskere ansat.

Men send mig da en mail (trine.n.nielsen.lund@gmail.com) med lidt flere detaljer omkring dit projekt. Så kan vi sammen finde ud af en løsning, der passer bedst til din vision.

Ser meget frem til at høre fra dig.

Med venlig hilesn

Trine Nørgaard 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)