Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mersalg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer med webshop!
Hvad gør I for, at få mersalg i shoppen? Har i nogle metoder og idéer i vil dele? 
Og hvad fungere og hvad fungere ikke for jer? 

Fra V.Hæsinge
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Hvad er det du sælger på din webshop? Har du et link til siden.

Et råd kunne være at kontakte nogle relevante personer som til daglig interessere sig for netop de produkter du sælger. Hvis det er nye spændende produkter, så handler det om at folk får øje på det. Det kan gøres ved at få det ud i nogle magasiner hvor dem som interessere sig for dine ting skriver en artikel om det. 

Så kommer det ud til din kundegruppe.

Jeg har selv prøvet dette med nogle af mine produkter, og her sidst i januar kommer noget af mit nye sortiment ud i et magasin. Det er nyt og spændende så jeg er spændt på hvordan det bliver taget imod derude :) Det har virket for mig før.

Held og lykke med salget.

Tobias

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker mere sådan, at hvis kunden køber fx en printer, så er det oplagt at kan får kunden til at købe papir med. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsAAA:

Tænker mere sådan, at hvis kunden køber fx en printer, så er det oplagt at kan får kunden til at købe papir med. 

Her ville det bedste nok være, at du tilbyder en række produkter når kunden er i indkøbskurven, som:

1. Ikke skal koste mere end 100 kr (generelt)

2. Skal være nemme at tilføje i kurven, dvs. sæt en "tilføj til kurv" knap under produktet

Husk at få beskrevet produktet kort og godt. Det skal være et produkt, som der IKKE skal læses mere om, ellers mister du kunden fra indkøbskurven. Sørg for at du får de vigtigste ting med i beskrivelsen, heraf hvis det er papir: Papirkvalitet, størrelse, stk, hvem er papiret fra (HP, canon osv.).

Sørg evt. for at produktet ved tilføjelse til kurven bliver tilføjet med ajax, hvis muligt således siden ikke bliver opdateret, men kunden med det samme kan se, at dit mersalgs produkt er tilføjet.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Det var noget i den dur jeg søgte. Kender du nogle gode plugins til Woocommerce? 
Er der andre måder man kan lave mersalg på? 

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart anbefale en slags "Andre købte også" når de ligger et produkt i kurven. Jeg har ikke helt fået det til at virke på min shop endnu, men det er da noget jeg gerne vil have med, når jeg får tid.
Hvis du savner ideer, vil jeg anbefale at du kigger lidt hos VistaPrint. Jeg vil mene at de er verdensmestre i mersalg :)

Med venlig hilsen
Patrick Kronholm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)