Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget kan man tage for en bog noget lige som en serie,

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ville høre om der måske er nogle der har erfaringer med at tjene lidt penge, på en bog snakker vi øre pr ord eller måske et par kroner for en hel siden,

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad for en bog det er. Er det skønlitteratur eller faglitteratur? Hvem udgiver den osv

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

det er mere eller mindre lidt af det hele, man kommer lidt rundt omkring det hele, så jeg ved dog ikke hvad jeg skal tage for det om det skal være pr side, eller om det skal være pr ord eller hvordan, på et tidspunkt hen af vejen. eller senere hen i nogle andre bøger vil jeg dog komme med viden som ikke er hørt før, så jeg ved ikke rigtig hvad man kan tage for sådan noget, 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare at sælge den mellem 200 og 300 kr som de fleste bøger koster

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jo endelig meget godt bud passer mig endelig fint nok eller måske 500 hvis det ikke lyder for dyrt altså, fordi bogen kommer til at fylde en del 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

davs:

jo endelig meget godt bud passer mig endelig fint nok eller måske 500 hvis det ikke lyder for dyrt altså, fordi bogen kommer til at fylde en del 

Ofte skal det være faglitteratur som fx bøger til skoler, før man kan tage den pris

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

okay helt sikkert du skal da have mange tak for hjælpen, håber selv jeg kan hjælpe dig en dag

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)