Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

watches2u.com dropshipping

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Hvis han kan sælge dem billigere end de andre netbutikker, der handler med ure, burde han da kunne tjene en god del penge.

 

Hvor er det ærgerligt for den gode Herr Thorborg at han har brugt al den tid på at skrive ePusher. Han kunne have nøjedes med:

1. Vær billigere end de andre, så skal det hele nok gå Wink

Rigtig god fornøjelse med projektet.

Venlig hilsen
Ole

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

desider:

Hvor er det ærgerligt for den gode Herr Thorborg at han har brugt al den tid på at skrive ePusher. Han kunne have nøjedes med:

1. Vær billigere end de andre, så skal det hele nok gå Wink

Rigtig god fornøjelse med projektet.

Venlig hilsen
Ole

ER godt klarover, at han også skal gøre brug af alle de andre ting Hr. Thorborg skriver i bogen for, at få hans ure shop igang.

Jeg læste bare SEOmekanikeren's indlæg som om, at det var pga prisen, at han ville kom til at tabe mange penge på det.

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

faldt lige over en anden tråd her på amino, i tråden efterlyser en person  noget hjælp til at få hans side set af flest mulige.

og hvis jeg ikke tar helt fejl, er hans varersortiment af urer en fuldstændig kopi af det varersortiment som watches2u tilbyder dropshipping service på.

så gutter der var i sku for langesomme[:'(]

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror nu nok, der skal være plads til Calzaghe shop og som du selv er inde på i et andet indlæg, er priserne gode og du skriver selv til en anden bruger om ikke han skal overveje at få derfra.

Så tror nu nok at Calzaghe, med den rette markedsføring + lidt læsning af e-pusher, nok skal få gang i shoppen, da det ser ud til, at han kan sælge dem en del billigere.

Calzaghe: Synes du skal prøve at bestille derfra i starten af januar. Er leveringstiden, service, retur service mv iorden, er det så ikke bare at kaste sig ud i det?

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, ville lige give mit indspark til debatten - da jeg selv har erfaring med både watches2u.com og www.w2u-wholesale.com - det er en og samme ejer. Prøv at tjekke disse adresser: 

Watches2u

Unit D Mill green Business Park,
Mill Green Road,
Mitcham,
Surrey,
CR4 4HT
 Watches2u Wholesale

Unit D, Mill Green Business Park
Mill Green Rd.
Mitcham, Surrey,
CR4 4HT
United Kingdom
 De kan da godt minde en lille smule om hinanden Big Smile Derudover mener jeg at BBC (BBC's Watchdog)har lavet et dokumentarprogram om blandt andet Watches2U,hvor der snakkes en del om ægtheden af de ure som sælges og at andre af urene ikke har den værdi de skiltes med. Men er lidt af det her http://www.fairtrader.info/_scams/watches1.htm Men ellers kan jeg kun tilskrive mig dropshipper konceptet generelt - but keep your eyes open Indifferent 

Med amino hilsner

 

Carsten Blach
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)