Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår ligger man nr 1 på google?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 55
Fra  TranPro Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle der kan svar mig på hvornår man ligger nr. 1 på google, er det der hvor den røde cirkel er eller er det der hvor den grønne er?

Jeg har siddet i et par måneder nu og optimeret på min side og er ligepulselige kommet i tvivl.

Det jeg selv tror er at det er den røde cirkel, men hvor ligger man så  hvis man trykker på feltet "Flere steder" (billede 2) og man her ligger som nr 5?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nr. 1 er altid det første link der kommer lige efter de 
købte "ADWORDS" annoncer, ikke evt. lokalitets kort.
Så i dit tilfælde dér med den grønne ring omkring. 

Mvh. Per

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 55
Fra  TranPro Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per! Og tak for svaret.

Lokalitets kortet er det så lokale firmaer i området eller hvordan?
Og hvad bestemmer rekefølgen på den liste?

Grunden til jeg spørg er at jeg har nogle keywords hvor jeg både ligger nr. 1 og 3, på denne liste og de ligger jo over dem med den grønne cirkel.

Jeg bruger SEMrush til at følge min placering på google, og på keyword flyttefirma Østerbro siger den at jeg ligger nr. 3, men det er oppe i den del ved den røde cirkel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

TranPro.dk:

Hej Per! Og tak for svaret.

Lokalitets kortet er det så lokale firmaer i området eller hvordan?
Og hvad bestemmer rekefølgen på den liste?
 

Hej igen,
jeg har lige googlet dit søgeord, flyttefirma Østerbro, her kommer der 3 op i 
Adwords annoncer,  samt  ude i højre annonce side også,
du lægger som nummer 3 i lokation (c) men med ingen rutevejledning, hvilket 
betyder du nok ikke har sat en google vejviser/MAP på din hjemmeside.

Din lokalitet (et godt råd til dig) er at få et google maps på din hjemmeside, med 
nøjagtig lokation, og gerne også kontaktoplysninger, webside m.m. jeg kan ikke forklare hvordan google rangerer,
når man kigger på lokationskortet via (PC) men det er af betydning såfremt dine brugere søger på smartphone´s og tablets´
og er i nærheden af din forretning, da vil den rangere i forhold til brugerens egen lokalitet, og det de søger efter, jeg kan desværre ikke forklare 
hvordan det lige virker, måske en anden venlig sjæl kan komme mere ind på det, men uanset hvad, så
vil du ihvertfald blive rangeret bedre på lokation, hvis du implementerer google Maps på din hjemmeside.

Håber det er til lidt hjælp ? og ellers vil jeg anbefale dig at kontakte support ved google, de er ganske gode til at hjælpe,
specielt hvis du har en Adwords konto tilknyttet, for det har også noget at sige mht. placering, om du engang imellem køber dig til annoncering,
igennem google.

Mvh. Per

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  CNH Media Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Få smidt en specifik adresse ind på din google plus (my buiseness) konto https://plus.google.com/+TranproDk/about du vil derefter modtage en kode fra Google ca. efter 14 dage, som kan aktiver din adresse i google. Jeg kan se du er aktivt på din google + konto så det er super.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  CNH Media Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Med henhold til SEO delen (den grønne), skal der laves en del arbejde, og det er ikke noget der sker overnight. Jeg vil anbefale dig at kontakte nogle forskellige webbureauer.

Held og lykke Big Smile

Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Købermægler Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart den grønne.

Indholdet i den røde cirkel, skifter alt efter hvor hende i landet du søger fra.

Spar penge når du skal købe bolig - Brug en købermægler

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 55
Fra  TranPro Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle svane Smile det giver beder mening  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)