Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommer ikke til kontrolpanel ved log ind i WordPress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle WordPress eksperter Big Smile

Jeg har lavet en kopi af en WordPress-side, og lagt den på et subdomæne (siden skal senerehen oversættes til engelsk). Alt på selve siden på subdomænet virker fint, men....!

Når jeg logger ind, kommer jeg ikke til kontrolpanelet, som ved log ind på den oprindelige side, men kommer til selve forsiden, hvor der dog er to tng fra kontrolpanelet; navnet og WP symbolet i øverste, venstre hjørne, og 'hejsa...' i øverste, højre hjørne, hvor jeg også kan logge ud igen.

Resten af siden er som forsiden af hjemmesiden...... Tongue Tied

Er der nogen her, der har en idé om, hvad der kan være galt, og hvordan/hvor jeg retter dette?

På forhånd tak!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

når du laver en kopi til et nyt domæne skal du manuelt ind i wp_options tabellene og rette site url værdierne. De plejer at ligge med id 1 og 2 eller lign. og det sikre at du ikke blive sendt videre til det andet site ved login osv. Herefter skal du nulstille cache og lign. hvis der er cache plugins installeret.

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, jeg har været inde i tabellerne og rette url etc. Og som sagt virker selve siden fint. Links etc. virker. Men det er når jeg logger ind, at der er noget galt. Jeg kommer ikke til kontrolpanel-siden. Ved du præcist, hvor jeg skal rette dette?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)