Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en freelance AdWords-haj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg beskæftiger mig til daglig med webdesign, SEO og rådgivning om online marketing og de sociale medier. Fra tid til anden, får jeg henvendelser fra mine kunder, der ønsker at annoncere på AdWords. Skønt jeg selv har stor erfaring med emnet, så er det ikke der jeg ønsker at lægge min tid, og derfor søger jeg en ekstern freelancer, som jeg kan sende opgaverne videre til. 

Jeg har ikke nogle opgaver lige nu og her, men jeg arbejder pt. på nogle projekter, hvor der vil komme AdWords-opgaver efterfølgende. 

Jeg garanterer intet, så det skal forstås som en uforpligtende forbindelse. Personen jeg søger skal gerne være selvstændig med CVR, have stor erfaring med AdWords (og resultater der understøtter det), og så vil jeg prioritere én der ikke også laver webdesign m.v. - så vi ikke udkonkurrerer hinanden på den front.

Send mig en mail hvis der har interesse, og fortæl mig lidt om dig selv og din erfaring med AdWords. 

Send mail til: info [at] elekant.dk
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 29
Fra  AdNudging.com ApS Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj.

Vi leder hele tiden efter partnere, der kan levere inden for webdesign og SEO. Giv mig et kald, så kan det være vi kan finde ud af noget. 30 30 32 53

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)