Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Import fra Kina? mm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle!

Det skal lige siges at, jeg har aldrig prøvet at få noget importeret fra Kina før, og kan derfor heller ikke finde ud af så meget..

MEN, jeg har tjekket nogle tråde ud her på Amino og har fundet frem til hjemmesiden "Alibaba" ud. Dog har jeg hørt man også skal være kritisk på siden Alibaba, der er både kan være "falske" varer iblandt.

Det som jeg er i tvivl om er, at hvis jeg nu finder et produkt på Alibaba, hvad skal jeg så gøre? Skal jeg bare kontakte eksportørerne og udfylde mine kortoplysninger? Skal jeg være mere kritisk?

Jeg håber folk kan give en hånd med.

Mvh DJ

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay! Det var faktisk en fantastisk info. Fed hjemmeside!!

så som jeg forstår det, behøver man ikke at momsregistrere sig, hvis man har en omsætning på under 50.000 kr årligt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

DonJoney:
så som jeg forstår det, behøver man ikke at momsregistrere sig, hvis man har en omsætning på under 50.000 kr årligt?
man skal momsregistrere sig så snart det er åbenlyst, at man vil komme over 50.000 kr på en hver 12 mdr periode frem og tilbage.

Man ville f.eks ha risiko for moms + bod af det man solgte inden registrering, hvis man ramte 50.000 kr på 2 mdr og så registrerede, for så ville det ha været åbenlyst man ville komme over, så du kan sige, det er ud fra forventningen og det åbenlyse, du skal registrere - se http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)