Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen polsk-talende Aminoer i Warszawa pt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Mon der er nogen Aminoer der befinder sig i Warszawa for tiden?

Hilsen Morten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for tiden.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg jo klare mig alene - og det går nok også :)

Skal bare på besøg hos et firma i morgen hvor det engelske halter ret så meget, så var der nu en Amino i byen kunne det jo være der var mulighed for lidt sproghjælp. 

Men som sagt - klarer den jo nok alligevel :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

God vind med det. Ellers kan jeg være med over Skype, hvis det kan hjælpe.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :)

Ved du forresten om man kan betale med kreditkort i taxaer som det også er muligt her i DK?

Hilsen Morten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke satse på det, men det kan godt være, at det har udviklet siden jeg sidst var i Warszawa. Altid godt at have lidt kontanter i Polen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Til andre der måske følger tråden og er interesseret i de polske forhold, så kan jeg da lige komme med en opdatering :)

1) Alle taxaer - de 4 taxaer vi nåede at tage - reklamerede alle med at de tager i mod Visa / American Express (IKKE MasterCard). Dog var det ikke hver gang deres håndholdte maskiner virkede. Men det gøre de jo så heller ikke i Danmark. Så tag lidt kontanter med!

2) Selvom alle reklamerer med at tage i mod Visa så er der ingen tvivl om at de helst tager i mod kontanter.

3) Engelsk taler kun meget få af dem - og ikke så godt

4) HUSK - KUN at tage legitime taxaer. I lufthavnen står der mange pirattaxer i kø. GØR DET IKKE

5) Jeg læste at man altid skal bede om at køre efter taxameter, men det virkede til at være en selvfølge og flere af taxaerne kørte ligeledes efter GPS, så det virkede betryggende nok

6) Skal du have noget at spise, så kan jeg anbefale http://www.jeffs.pl/ - det ligger tæt på lufthavnen, og de laver gode Steaks. Herudover er menukort på engelsk hvilket er en kæmpe hjælp, ligesom alle tjenere snakkede perfekt engelsk!

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)