Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rette undersider på Google-søgninger?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg håber, I kan hjælpe. :)

Når man søger på min virksomhed via Google, så dukker der 4 undersider op (FAQ, Forretningsgange, Pressemeddelelser og Boligkøb).

Jeg synes ikke, at forretningsgange er så relevant - og måske heller ikke FAQ (ved 1. besøg) - og vil i stedet meget gerne have min "Bankskifte" side med.

Kan jeg selv rette det til?

- i så fald, er der en venlig sjæl, der vil fortælle, hvordan? :)

Mvh

Chris

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt et sted i min WP-admin, hvor jeg kunne skrive "noindex" - er det korrekt, at så kommer den ikke som underside på Google?

Men man kan ikke selv vælge rækkefølge osv.?

På forhånd tak.

Mvh

Chris

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Hvilken søgning foretager du, når du finder dette problem? Jeg får det nemlig ikke frem, så det kan være de resultater er påvirket af din tidligere søgninger. Prøv evt. at bruge http://www.impersonal.me/

Rækkefølgen kan du ikke direkte bestemme selv. Google vælger de sider, som de mener er mest relevant for en given søgning. Dog kan du påvirke de resultater i form af din interne linkbuilding på din side.

Du skriver du kan tilføje no-index på dine sider, for at få dem væk fra resultaterne. Det er korrekt, at du kan tilføje dette tag og Google vil derefter ikke indeksere dem. Det anbefales dog ikke, medmindre det er tomme sider, der ikke her reelt nyttigt indhold for brugerne. Derfor bør du arbejde med din interne linkstruktur.

Håber det kunne bruges.

/Martin Sølberg

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jeg søgte bare på "Bankboost".

Mvh
Chris

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chris.

Google indexerer/rangerer dine sider på dit domæne efter hvilket der er vigtigst, og det er så dem der dukker op som dine undersider.


Du kan gøre 2 ting for selv at styre hvordan de kommer op på google. Enten OnPage påvirkning eller Offpage.

On-Page påvirkning:
Alt efter hvilket cms du arbejder med kan du få dine undersider rangeret og få dem til at pege på hinanden i mellem som oversider, altså sider der er "mere værd" for forbrugeren, og derved også for google indexering.

Derudover kan du, hvis du føler at der er en underside som du alligevel ikke rammer ret mange organiske kunder på så få den deindexeret fra google, simple as that, så forsvinder den også fra dine undersider når du søger på den på google.

Off-page påvirkning.
Det mange nok ville beskrive som link-building, og som folk har fået lidt berøringsangst fra. Du kan nemt få bygget en masse hurtige og fine links til de undersider du rigtig gerne vil have rangeret højest og derved først frem når du søger på din egen virksomhed og kigger udner undersider.

Håber den hurtige besvarelse ikke er alt for uforståelig og du kan bruge den.

Mvh. Benjamin Jørgensen

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var en der var lidt klogere end jeg selv.

Det ville jeg gerne have vidst tidligere, men lækkert med ny information (Y)

Mvh.
Benjamin

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)