Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fuldtid i egen biks - skal vi have kontrakt på os selv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har i næsten 2 år haft et IVS og er nu kommet til det punkt hvor vi har arbejde nok til begge at fuldtid ind i projektet (det har ellers kørt ved siden af vores normale arbejde) - Vi er begge mega stolte over det er kommet dertil hvor det er nu.

Jeg har i den forbindelse været inde på virk.dk og ændre oplysningerne til vi nu har ansatte og der skal laves løn - det er der tjek på. Mit spørgsmål går nu på om vi skal have en form for ansættelseskontrakt imellem os også?

Vi er 2, vi ejer begge 50% af firmaet, der er et IVS. Vi har lavet en ejeraftale, det gjorde vi allerede da vi startede.

mvh

Mads

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der er ikke lovkrav på jer om at I skal have ansættelsesaftaler - og hvis I føler jeg dækkede af ejeraftalen, så gør det ikke nogen større forskel. Husk lovpligtig arbejdsskadeforsikring og husk evt 0 indberet skat hvis der er måneder i ikke tager løn

Der er intet i vejen for, at I laver en ansættelsesaftale og underskriver den gensidigt - firma/ansat hvis der er noget mere end det som står i ejeraftale som I vil dække ind, men der er ikke lovkrav når I er ejere

Tillykke med nu fuldtids - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret John :-) Det var lige det jeg søgte, så det var super.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)