Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ring eller SMS "gateway"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Hej,

Jeg vil køre en annonce hvor man skal kunne ringe eller sms til.

i udlandet bruger jeg twilio der som regel dækker både opkald, sms, omstilling og voice response - alt med et dejligt api. Men de ser ikke ud til at tilbyde 2-vejs sms i dk.

Findes der en dansk SMS-gateway man også kan ringe til?

P.S. Opkald skal blot omstilles til et andet nummer 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke ringe til en SMS Shortcode.

Alternativt kan du vælge at købe et ganske almindeligt telefon-abbonement og en hosted SMS/GSM Gateway, hvor du modtager SMS'er via et API og telefonopkald viderestilles. Den løsning kan jeg hjælpe med. 

Det andet er ikke muligt.

http://www.mikjaer-consulting.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SPGuy.com:

Hej,

Jeg vil køre en annonce hvor man skal kunne ringe eller sms til.

i udlandet bruger jeg twilio der som regel dækker både opkald, sms, omstilling og voice response - alt med et dejligt api. Men de ser ikke ud til at tilbyde 2-vejs sms i dk.

Findes der en dansk SMS-gateway man også kan ringe til?

P.S. Opkald skal blot omstilles til et andet nummer 

Jeg har selv bygget en SMS gateway i 2014 dag jeg ikke ønskede at betale per SMS, men en ubegrænset løsning. Nummeret viderestilles i mit tilfælde bare til vores hovednummer. Min SMS server befinder sig i DK(+45 nummer) men kan sende til over 35-40 lande uden ekstra omkostning.

Så hvis du skal have andre lande til at skrive til din server uden omkostninger for dem, så virker min løsning ikke der. Men der er mange der ude som kan det du ønsker(indenfor SMS).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)