Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere automatiseret produktintegration fra leverandørers data/webshop til min webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Kajs MC Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige overtaget en fysisk motorcykelforretning fra mine forældre og ønsker derfor at ligge nye kræfter i udvikling af en god webshop til reservedele og udstyr. 

Da det er et marked med meget variation og bredt produktprogram og samtidigt lav volumen i hver enkelt varenummer er vi ovre i noget dropshipping agtigt for at holde lageret lavt og fleksibiliteten høj. Derfor er det vigtigt for mig, at kunne fremvise det brede udvalg fra en håndfuld af mine største leverandører på min webshop -Vel at mærke uden at jeg selv skal sidde og oprette og redigere/opdatere alle varenumre selv hele tiden. Det skal give synlighed for vores produkter, priser, leveringstid osv.. 

Hvordan er fremgangsmåden? Ville det være bedst at oprette en database med alle varenumre i fx Economic og så bruge den som styring af webshoppens CMS? Eller hvad er der af tanker? Der er PT ikke lagerstyring på den fysiske butik, men det er målet at indføre det når jeg har klarhed over den rigtige fremgangsmåde.

Skyd løs og spørg endelig om alt! På forhånd tak!

Kasper Jensen

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Kajs MC Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille bumper.. Er der ingen der har noget at byde ind med omkring gode webshop leverandører der har styr på dropshipping ved hjælp af integration til leverandørers lager?

DBH

Kasper Jensen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)