Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor / Partner søges til projekt. Indtægt haves.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Leif:

Hej

Spændende projekt.

Hvad stopper dig for at udskifte SMS betalingen med betalingskort?
At betale 33% i gebyr for at modtage betaling virker helt dumt, når man med Dankort kan betale under 1% - plus at pengene vil være på din konto dagen efter. På den måde fjerner du hele dit behov for kapital.
Alternativt bruge Stripe, PayPal eller lign.
SMS betaling til så store beløb er økonomisk dumt (hvis man spørger mig hvert fald.)

Håber du kan bruge mit input.

// Ib

Konvertering. Absolut intet andet. Sms konverterer så helt ekstremt meget bedre end de andre forslag du nævner. Ud over det så er der allerede en forventning hos kunden om at netop denne informationen leveres via sms, og derfor er der ikke så meget vej uden om.

Et eksempel på samme forventning om levering kunne være "sms horoskop" eller "sms varsling" om det ene eller andet. nogen produkter er bare målrettet mod et mobilt marked.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  360 Business Tool ApS Skrevet kl. 08:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ideen er så god som du beskriver skal der ikke køres på "lavt blus". Så skal den have alt hvad den kan trække. Jeg kan sagtens financiere det hvis vi kan finde en fornuftig opsætning Du er velkommen til at kontakte mig,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Høyer:

Hvis ideen er så god som du beskriver skal der ikke køres på "lavt blus". Så skal den have alt hvad den kan trække. Jeg kan sagtens financiere det hvis vi kan finde en fornuftig opsætning Du er velkommen til at kontakte mig,

Hej henrik. Jeg har forgæves forsøgt at finde frem til dine kontaktoplysninger, og du har deaktiveret private beskeder på amino.

Kan du ikke evt aktiverer muligheden for at skriver til dig på amino, eller smide en email til mig.

Tak

OPDATERING.

jeg er nu online og servien tager imod kunder.

Servicen lever op til de tal og data jeg har leveret i mit indlæg.

Jeg har sat prisen op til 400,- uden det har haft betydning for konvetering. Jeg konverterer ca 10% af besøgende til kunder.

kan se at det via Google adwords er muligt at købe op til ca 100 betalende kunder om dagen.

Jeg har nedjusteret mit kapital behov til 35.000,-

jeg søger stadig en investor.

Situationen er altså mere eller mindre denne:

Jeg har hver eneste dag (man-fre) ca 100 personer der hver dag kommer til min butik, og gerne vil købe et produkt.
Hver eneste dag må jeg sige nej til disse 100 personer da jeg ikke har penge til at købe produktet. (produktet er kunderne)

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik's LinkedIn kunne måske være et sted at starte, tænker jeg umiddelbart.. Ellers kunne man jo sende besked privat eller kontakte firmaet... ;-)

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej umiddelbart virker det som et godt projekt som jeg kunne have interesse i at være med i.

Skriv en mail til mig på mr_maroc01@hotmail.com så kan vi snakke yderligere.

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej umiddelbart virker det som et godt projekt som jeg kunne have interesse i at være med i.

Skriv en mail til mig på mr_maroc01@hotmail.com så kan vi snakke yderligere.

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anonymous,

Jeg er meget interesseret og kan godt hjælpe. Kontakt mig på mr_maroc01@hotmail.com.

Ser frem til at høre fra dig

Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende, du er velkommen til at kontakte mig på smp@interaktion.co

Så kan vi tage en snak om det, se om kemien er der og om vi skal gå videre med det

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mennesker, det lugter langt væk af svindel og brugeren er også blevet slettet...

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som en stensikker vej til rigdom. Jeg vil da gerne starte med at lægge 2-300 KKr, så kan vi se hvordan det udvikler sig. Jeg er overhovedet ikke interesseret i hvad du sælger, bare det kan give penge til mig. Og med det seriøse og meget detaljerede oplæg er jeg ikke i tvivl om at dette kan blive meget stort. Send mig lige en personlig fax.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)