Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor / Partner søges til projekt. Indtægt haves.

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Onlinekoncepts

Jeg kunne nok godt finde 50 øre til dit projekt, men det bliver et I/S eller APS og du ejer 50 % og jeg 50 %

Som ejendomsinvestor ved jeg, hvordan banker er at snakke med.

smid evt en pm, og forklar hvilken sikkerhed der er for mine 50 øre.

Fra Hvam
Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  LettButikk AS Skrevet kl. 01:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et spørgsmål også - de 800 om dagen, er det højeste mulige investering, eller ville man kunne skalere det op?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Har et spørgsmål også - de 800 om dagen, er det højeste mulige investering, eller ville man kunne skalere det op?

Man kan godt skalerer op, men der er et loft. Hvor højt det er har jeg ikke fundet ud af endnu. Der kan dog skaleres op på andre områder når et evt loft rammes. Dette kan gøres ved at fokuserer på flere områder, i stedet for det enkelte hvor jeg har testet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fundet hvad jeg søger. Tak til alle der har kontaktet med tilbud om investering.

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 22:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har også sendt dig en mail, men ville da også lige give andre evt investore viden om at jeg har valgt at takke nej tak til dit tilbud.

Det lyder som et kanon projekt, men jeg havde forstået på dit oplæg at systemet var klar til at køre, og ikke at du først ville starte udviklingen når du får pengene. 

Du virker som en der brænder for projektet, men det er simpelthen for mange penge for mig bare at sende ud uden at vide hvornår jeg får noget retur.

Held og lykke med dit projekt. :-)

onlinekoncepts:




STATUS

Jeg skriver at jeg HAR, fordi med penge i lommen har jeg dokumenteret at jeg kan skabe en indtægt fra i morgen af.
Service er dog ikke online. Har valgt at holde tilbage til jeg har de rigitge midler til success, så jeg ikke kører død i noget fordi det udelukkende er en byrde de første 3 måneder.
Jeg har dokumentation på trafik, salg og hva jeg ellers har nævnt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Karlog:

Det lyder som et kanon projekt, men jeg havde forstået på dit oplæg at systemet var klar til at køre, og ikke at du først ville starte udviklingen når du får pengene. 

Jamen det er også korrekt. (og det har jeg også skrevet til dig direkte på mail)

Citat fra mail:

Helt i orden, men tror du har misforstået lidt. Der skal ikke udvikles noget. Alt er klart .-) det er bare ikke online.

Det eneste som skal laves er website. (front end) alt back end udvikling er klart til at gå i luften.

Citat stop

__________________________

Da det kun er website der mangler, så kan det hele være online og klar til at tage kunder på få dage. Det tager ikke mange timer at få lavet et website med information om servicen.

Vil dog sætte pris på at en privat snak på mail holdes privat, og ikke fortsætter på et åben forum til skue for hele verden. Så send mig en mail, og lad os tage det derfra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Da benjamin har valgt at hoppe fra så hører jeg gerne fra andre der evt ikke har kontaktet mig endnu.

Kan dog sige at jeg stadig er i daglig dialog med 3 andre mulige partnere, og forventer dette leder til at investeringsaftale inden for de næste 2 uger.

Holder dog døren åben, da man aldrig ved hvad som kan ske. Så skriv endelig.

Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant, jeg vil meget gerne høre mere om projektet. Send mig en mail, så kan vi fortsætte dialogen der. Alefevren@hotmail.com

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Spændende projekt.

Hvad stopper dig for at udskifte SMS betalingen med betalingskort?
At betale 33% i gebyr for at modtage betaling virker helt dumt, når man med Dankort kan betale under 1% - plus at pengene vil være på din konto dagen efter. På den måde fjerner du hele dit behov for kapital.
Alternativt bruge Stripe, PayPal eller lign.
SMS betaling til så store beløb er økonomisk dumt (hvis man spørger mig hvert fald.)

Håber du kan bruge mit input.

// Ib

Tilmeldt 18. Aug 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB, med nogle uddybende spørgsmål.

/Niels

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)