Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Givaway på insta?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg går med en drøm om at starte min egen webshop med børneinterør. Jeg er i gang med at udarbejde en forretningsplan som step 1 (har læst det er der man starterSmile ) Jeg ser at rigtig mange webshops for profiler/personer med mange følgere til at lave giveaways for dem, og tænker nu på hvad for profilen mon til gengæld? Nægter at tro de gør det gratis. Men hvad tilbyder man som ny webshop for at promovere sig selv?

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den markedsføringsmetode kan du sagtens benytte dig af, men nej det er sjældent gratis. Der et allerede nu begyndt at komme flere platforme der formidler kontakt mellem virksomheder der vil have reklame på instagram og såkaldt Instagram celebrities.

Jeg har selv benyttet mig af sponsorat af bloggere der samtidig også har reklameret for min webshop på deres Facebook side og Instagram. Dette var engang rigtig lukrativt, men nu kender de fleste bloggere/instagram personligheder somregel deres værdi fordi de er vant til at få mange henvendelser.

Prisen ligger nok på mellem 500-800 kr. pr 10.000 følgere en given person har. Om dette er godt givet ud er svært at sige.

Men jeg ved da af de mest prominente danske bloggere med 100 tusind følgere snildt kan få 5.000 kr for et sponsoreret instagram billede eller giveaway. Hvorfor få da også lever af at blogge og promovere produktet til deres mange følgere.

Husk Instagram netop har indført muligheden for at købe annoncering som det er muligt på Facebook.

:)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)