Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd søges, mht opstart af eget callcenter.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvem end der nu læser med.

Vi er 4 ret garvede salgscoaches, der desværre er kommet til at arbejde for en mand der i bund og grund er en svindler. Dette synes vi natuyrligvis er ret træls, så vi har derfor gået med tanken om at starte vores eget mini-callcenter, hvor vi kun ønsker at være os 4, der ringer på 1 opgave. Opgaven har vi i hus, da vi gennem vores karieere inden for branchen har skaffet os en del kontakter, men ingen af os har før prøvet at starte et firma eller noget lignende. Det jeg søger er derfor generelle råd. Vi har indtil viedere gået med tankerne om at få en aftale i hus med IvoCall, og så blot ringe hjemmefra, over vores private telefonlinier. Vi ved dog ingenting omkring regler eller lovgining på nogle relevante områder overhovedet, og det er derfor jeg søger her. 
Det jeg godt kunne tænke mig at få at vide er: Kræver det stor startkapital at få dette til at fungere? Kan vi køre det fra vores private hjem? Hvilke udgifter skal vi regne med der vil komme under opstart? (udover self ivocall licens og andet indlysende) 

Derudover er jeg sikker på, at der sidder en masse erfarne gutter og gutinder derude, der har meget mrer styr på dette end vi, så uanset hvad i har af indput at komme med, ville det være en stor hjælp, og meget værdsat! 

NB: dette er ikke et firma vi ønsker skal vokse sig kæmpestort, men blot noget vi gerne vil erstatte vores nuvælrende job med, så vi ikke er underlagt vores tyranniske og svindleriske chefs påbud.

Mvh 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hovsar:
dette er ikke et firma vi ønsker skal vokse sig kæmpestort, men blot noget vi gerne vil erstatte vores nuvælrende job med,

 

Jeg er ked af at sige det, men hvis det er jeres / din holdning så hold dig lagt fra det at starte egen virksomhed. Det kræver rigtigt meget hårdt arbejde i rigtigt mange af døgnets timer. 

Find et andet callcenter som vil ansætte dig/ jer. 

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er villige til at ligge rigtig rigtig meget arbejde i det, det er slet ikke det, vi ønsker blot ikke at have ansatte osv. 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hovsar:

Vi er villige til at ligge rigtig rigtig meget arbejde i det, det er slet ikke det, vi ønsker blot ikke at have ansatte osv. 

Der er forskellige regler angående at drive erhverv fra jeres private bopæl, som udgangspunkt ikke noget problem. Men hvis virksomheden skal leje plads i jeres private boliger osv, så vil i støder ind i mange regler...

Jeg kender ikke IvoCall, men kiggede lige kort på deres site. Selv bruger jeg i min virksomhed BOXus til at holde styr på vores kunder og vi er med til at teste deres nye bogføring og ringe funktioner som er fantastisk og til en brygdel af prisen! Jeg kan varmt anbefale BOXus til denne løsning, vi venter på deres mail integration så det bliver lidt lettere og vi giver kun 30% af hvad vi gav før!

Forsikringer vil i skulle have, selv bruger vi Top Danmark, men ring rundt og få den bedste pris, det kan betale sig.

Bogføring og økonomi er ikke noget jeg selv er ret god til, så vi bruger en revisor virksomhed som laver hele vores regnskab og moms og indsendelse til skat og lønninger osv... All inclusive og gav sidste år lige under 10.000kr for det(BILLIGT). Så jeg vil anbefale jer at lade andre om det hvis i ikke selv har erfaring på området.

Til stiftning af virksomheden, hvor jeg kun kan anbefale jer ApS eller A/S, så lad en advokat gøre dette så alt bliver gjort som det skal Jacob(http://www.ditselskab.dk/) og gav ca. 5.000kr for alt.

Jeg startede selv virksomhed da jeg var træt af at arbejde for folk som ikke brændte for det de lavede, så se at kom igang og held og lykke! :D

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for hjælpen, det værdsættes meget!

Nu kender jeg ikke andre programmer der kan bruges på callcentre fx end IvoCall, hvilket er grundet til jeg nævte dette, men vi vil helt sikekrt også kigge på andre m,uligheder, som fx. det deu nævnte!

Fra Høng/Slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder selv som konsulent, og benytter Ivocall. Det fungere rigtig godt, både med tildeling af numre og alt andet. Det sværeste, og mest indviklede inden for området er opkøbet af telefonnumrene. Vi køber dem igennem TDC, så det kunne i selvfølgelig også gøre :-)

Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg faldt over dit/jeres opslag for nogle dage siden, og kender samtidigt til den situation som I står i. Jeg er sikker på jeg kan give jer et fif eller to, mht. det praktiske man skal vide inden man begiver sig ud i at starte en telemarketing virksomhed. Ligeledes har en en bred erfaring inden for branchen, og har selv været salgscoach tidligere, og nu salgsleder + ejer af et telemarketing bureau.

I kan kontakte mig på nr. 27 59 96 09, samt mail andreas@detm.dk

mvh Andreas :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, I burde lige slå et smut forbi myphoner.com og tjekke det ud (disclaimer: det er mit system) Det burde kunne klare opgaven, uden for mange dikkedarer og uden for mange omkostninger ;-)

/Jeppe

Fra Hørsholm
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med PhonePilot kan i starte med det samme for 300/md pr bruger og 1000,- i opstartsgebyr. PhonePilot kan stort set det samme som Ivocall, men så vidt jeg er ved, er det kun PhonePilot som har apps i Itunes og Playstore, som gør det muligt at I kan ringe med jeres egne mobiltelefoner. Ring evt på +4536992884 eller kig på hjemmesiden www.phonepilot.dk

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se tråden er en smule gammel, men ved ikke om det måske stadigvæk kunne være relevant for at modtage nye telemarketing opgaver.

Vi hos www.phonepartner.dk kan hjælpe jer med at indhente nye telemarketing kampagner til jeres call center / telemarketingbureau til en yderst fornuftig pris.

I kan læse mere om at blive telemarketing partner her

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)