Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce salgsrapport plugin???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ved at blive skør over ikke at kunne finde et helt almindeligt plugin til at trække salgstal fra Woocommerce. Vi sælger til flere lande og derfor forskellige valutaer samt med og uden moms. Hvilket jo er helt normalt for de fleste webshops. Men det virker umuligt at finde et plugin der gør jeg kan trække måneds-ssalgstal til min revisor.

Jeg har indtil nu brugt "Store Exporter" plugin, som bare hiver alt data ud i excel, hvor jeg så manuelt regner om til DKK valuta og indeler i ordre med og uden moms. Men det plugin er gået ned for mig pt.

Er lidt målløs over jeg slet ikke kan finde et simpelt plugin (gerne gratis) der kan klare dette for mig. Hvordan rapportere alle andre der har Woocommerce salgstal til deres revisor? (og forstår heller ikke det ikke er standard i woocommerce).

Pft.

Mvh

Sebastian

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Sebastian

Jeg har gode erfaringer med at benytte et tool der hedder zapier - https://zapier.com/ - det kan du rimeligt simpelt sætte op således at den sender alle ordre over i f.eks et Google Sheet - det giver du så de revisor adgang til - hvis du er lidt fiks på fingrene til regneark så kan du også sagtens sætte det op til at omregne valuta automatisk, og lave diverse indelinger, hvis ikke siger du bare til, så skal jeg nok hjælpe dig

//Morten

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du set om Wooreports kan gøre det, du søger?

Mvh. Sarah

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sarah Jacobsen:
Har du set om Wooreports kan gøre det, du søger?

Wink Sarah os der ikke er "eksperter" spørger jo netop herinde.

For dig og "eksperter" lyder det temmeligt sikkert ret dumt, med alle de dumme spørgsmål vi kan finde på.

Og sådan har trådstarter det måske også, at ikke være ekspert, og derfor spørger han netop herinde.

Hvad synes du så han kan få af hjælp i dit svar til ham?? 

Wink Var det link der var formålet ???

Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for alle de hurtige svar.

Wooreports dækker desværre mit behov.

@Thomas, jeg giver Zapier et kig og tager dig så måske op på dit ord. Selvom det igen virker som en kringlet løsning på et problem jeg mener der bør være ret standard i en webshop :)

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Sarah Jacobsen:
Har du set om Wooreports kan gøre det, du søger?

Wink Sarah os der ikke er "eksperter" spørger jo netop herinde.

For dig og "eksperter" lyder det temmeligt sikkert ret dumt, med alle de dumme spørgsmål vi kan finde på.

Og sådan har trådstarter det måske også, at ikke være ekspert, og derfor spørger han netop herinde.

Hvad synes du så han kan få af hjælp i dit svar til ham?? 

Wink Var det link der var formålet ???

Nåh da, ingen grund til at være negativ. Trådstarter har tydeligvis kigget på mange plugins, for det skriver han, så jeg tænkte at han fint selv kunne google på plugin'et Wooreports.

Det er ikke et plugin jeg har undersøgt til bunds selv, men jeg synes at det er et godt forslag - og måske er det blandt de mange plugins som trådstarter allerede har kigget på.

Det var ikke ment provokerende, og jeg synes da på ingen måde at spørgsmålet er dumt?!

Mvh. Sarah

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)