Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæælp søger et online økonomisystem til integration med Magento - og en konsulent til at gøre det

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge et online økonomisystem som er specielt stærkt på lagerstyringsdelen f.eks. skal det kunne håndtere styklister hvor jeg samler nogle varer i en stykliste vare hvor styklisteprisen er anderledes end de enkelte varers pris lagt sammen.

Krav er også en god kunde/varestatistk. Fx skal det kunne lave en liste over alle kunder har har købt for mere end xx kr af vare gruppe YY i perioden startdato - slutdato. Både en liste med emails så jeg kan mailflette og en liste med salgslinjer så vi kan bruge tallet til fx provisionsberegninger osv.

Det skal også kunne styre flere forskellige priser på de samme varer afhængig af kundegruppen og endelig skal det kunne håndtere priserne i andre valutaer også.

C5 online kan integreres, men koster over 1.000 kr pr måned med lagerstyring og alle de funktioner jeg skal bruge plus 3-4 medarbejdere/brugere.

C5 2016 er perfekt og koster blot 99 kr/bruger, men har endnu ingen integrationsmulighed så mine ordrer fra magento kommer ind i økonomisystemet.

Economics koster ca 500 kr men kan ikke lave en rigtig stykliste

1. Hvad findes der ellers?

2. Nogle der kunne lave integrationen imellem C5 2016 og Magento?

min webshophttp://webshop.bellabeauty.dk/

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)