Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en helt ny iværksætter, som har et kæmpe projekt for hånden. Jeg mangler en person, der kan hjælpe mig med at udføre en ret detaljeret og professionel forretnings plan.

Tak på forhånd :-)  

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  RED consulting Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej David, 

Det lyder spændende. Jeg har før hjulpet kunder med den type opgaver, men for at være helt sikker på at jeg har de kompetencer der skal til for at løfte opgaven, så skal vi nok have en snak...og du skal gøre dig nogle overvejelser inden. Du skal overveje hvad forretningsplanen skal bruges til. Hvem er primær målgruppe? Skal den bruges af dig selv som navigeringsværktøj? Skal den bruges til at tiltrække investorer? Skal den have et kommercielt fokus, så den hurtigt kan eksekveres? Skal den bruges til at samle tankerne og skabe overblik? Skal processen bruges til at kvalificere dine ideer/strategiafklaring? Jeg vil anbefale dig at gøre dig de overvejelser først inden du vælger en konsulent til opgaven. Vi konsulenter kan en hel masse, men vores spidskompetencer er forskellige :-) Jeg er eksempelvis stærk i den kommercielt orienterede forretningsplan, som hurtigt skal kunne omdannes til en handlingsplan. Du er velkommen til at kontakte mig for at høre om der er et match.

Mvh

Reduan - RED consulting

www.redconsulting.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

David Skibsted:

Jeg er en helt ny iværksætter, som har et kæmpe projekt for hånden. Jeg mangler en person, der kan hjælpe mig med at udføre en ret detaljeret og professionel forretnings plan.

Tak på forhånd :-)  

det er så ikke det præcise mit link gør, men det giver dig en masse indsigt om formål og indhold i forretningsplan. Det andet må nogen jo så melde ind i personlig hjælp til (kan evt risikere at koste lidt) Du kan jo starte her http://johnhannover.blogspot.dk/2014/10/forretningsplan-og-budget.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Vores mål er at hjælpe med at finde det bedste match mellem kunde og leverandør indenfor salg, markedsføring og kommunikation.

Vi har hjulpet mange, også med udarbejdelse af forretningsplaner

Du er velkommen til at kontakte på info@salop.dk for en uforpligtende snak om hvor vi kan hjælpe dig. 

Venlig hilsen

Salop.dk 
Simon Johst

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa David

Hvad slags projekt er det ? - Jeg har en del erfaring med den slags indefor IT-Branchen, så hvis det er relevant giver jeg dig gerne en hånd.

Når det kommer til udarbejdelse af forretningplan plejer jeg at anbefale at du kigger på "Business Model Canvas", du kan læse mere om den, og hvordan jeg arbejder med forretningsplaner her: http://www.mhn-consulting.com/forretningsplanen/

Anyway, så held og lykke med dit projekt.

//Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)