Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender Shopalt eller Nettrafik ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm ja 120.000 besøg om måneden - det holder med garanti ikke og siden er jo tydeligvis ikke fuldt oppe at køre !! Godt for jer at I ikke hoppede på den. Sælgeren påstod også (hvilket faktisk også står i kontrakt !) at der ville blive sendt 12x80.000 nyhedsmails ud. Men lige præcis den del har firmaet altså slet ikke overholdt, jeg er (da de endnu besvarede mine henvendelser pr tlf + mail) blevet lovet at få disse mailsat se, men nu har jeg opgivet at se noget som helst til dem. Mine penge får jeg sikkert ikke retur. Lige nu vil jeg bare frygtelig gerne have min annonce slettet fra deres side. Jeg vil simpelthen ikke annoncere på Shopalt !!

Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være at du er lidt for hurtig til at gå i panik? Selvom du ikke har set en mail, kan de i realiteten godt være sendt ud.... Eller? Du har fået din annonce skriver du, hvorfor skulle de ikke også sende dine mails så? Man ved sgu aldrig med de virksomheder der Smile

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm tja, jeg ved ikke om det er normalt at arbejde sådan, men jeg tror nu ikke et seriøst firma ville undlade at sende mig et eksemplar af de omtalte mails, når jeg gentagende gange beder om det og de gentagende gange lover at gøre det, men altså ikke gør det alligevel. På et tidspunkt hvor sælgeren jeg lavede annoncekontrakt med åbenbart var på ferie, prøvede en anden medarbejder (?) at sende mig den mail han mente var sendt ud for september måned, men jeg overdriver ikke når jeg siger, at det lignede noget min 12 årige søn kunne have lavet og i mailen indgik ikke de mange produktfotos+tekst, som jeg tidligere, efter aftale med sælgeren, havde fremsendt til brug for nyhedsmail. Så nej jeg tror ikke jeg reagerer i panik - jeg tror simpelthen ikke Shopalt kører og det kunne de jo så bare indrømme. Det er efter min mening uanstændigt ikke at besvare tlf og mail opkald fra firmaer man har modtaget penge fra for annoncering.

Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker at udforske denne slags ting og jeg har fundet ud af at jari Pedersen ikke har med nogen af de 2 nævnte sider at gøre mere. luxustrend eller shopalt. Han har været sælger på siderne og ejer af domaine navnene, men de er givet videre. Til hvem er jeg lidt i tvivl om. Jeg spurgte hvorfor der stadig blev brugt de samme mails og fik at vide at det også ville ændre sig. Jari Pedersen arbejder på en Cafe i København.

Det er utroligt hvad man kan opstøve som Trådudløser ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fælles for siderne er, at man ikke umiddelbart kan se, hvem der står bag. Det er altid bekymrende.

Jeg har opsagt mit linksamarbejde med luxustrend.dk og fjernet mit link til dem (dels pga denne debat, dels pga. der ingen trafik kommer fra dem) - so far ingen respons fra dem via email.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Beskidte trådløser 

Det udvikler sig meget interessant det her - du skulle vel ikke tilfældigvis kende Jari Pedersen, Shopalt og Luxustrend ret godt, siden du efter at være oprettet som bruger i går, allerede nu har optrævlet sammenhængen mellem disse ?? Jeg kan se på luxustrend at Jari Pedersen nu ikke længere figurerer med billede og mailadresse - pludselig udtræden af firmaet ??

Det kunne være meget interessant at vide hvem du har fået oplysninger om firmaerne af - gerne med navnsnævnelse tak !

Mvh AAA

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Til desider

Spændende at følge med i, om du får nogen respons ! Underligt at de vil sætte deres omdømme på spil, ved at behandle annoncører så useriøst.

Mvh AAA

Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha, du er da en sjov fisk! det er da det nemmeste i verden at finde ud af den slags ting. Man kan kontakte disse mennesker pr. mail og udgive sig for at være en god ven af Evt. Jari og spørge hvor man kan finde ham. Derefter kan man spørge "dumt" til hvad han laver og til virksomheden.

Og den måde du skriver på fortæller mig at du måske er en smule panisk omkring andre mennesker. Jeg forsøgte bare at give dig en smule afklaring. Men det beklager jeg da. Jeg har ikke mere til dig i denne omgang. Nu vil jeg gerne blande mig i noget lidt mere seriøst herinde.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Beskidte trådløser - Godt at du kan more dig lidt -

Jeg har det egentlig fint, med langt de fleste mennesker og et rigtig godt forhold til de seriøse firmaer jeg ellers annoncerer hos. Og jeg synes nu det er rimelig seriøst, at advare andre mod useriøse annoncehajer. Jeg mener at firmaer er useriøse, hvis de kun besvare tlf opkald fra fiktive venner eller hvad det nu er du udgiver dig for at være. Alle opringninger/kunder bør besvares. Det er useriøst ikke at have mod til at indrømme, at man ikke kan få biksen til at køre, hvis det er det der er tale om.

I øvrigt har "desider" jo så også ret i, at det altid er bekymrende når firmaer/internetportaler ikke åbenlyst opgiver hvem der står bag firmaet, hvor det hører til  osv.- hvilket i følge mine oplysninger i øvrigt er ulovligt.

Men jeg håber da du finder noget, for dig seriøst, i dette gode forum, nu du har oprette dig som bruger.

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)