Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræver en professionel betalings-getaway en erhvervskonto??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Paymill, Stripe, you name it :-)  er der nogen som ved, om jeg evt. kan tilknytte min private bankkonto til disse services istedet for en erhvervskonto?? 

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Stripe til betalinger på min webshop, og har ikke nogen erhvervskonto men en "privatkonto" til min virksomhed og et kreditkort, til denne konto som stripesaldoen overføres til:) så der behøver du i hvert fald ikke en egentlig erhvervskonto. 

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Af erfaring ved jeg, at hverken Paymill eller Stripe kræver en erhvervsløsning. Jeg er derfor 99% sikker på, at du ikke behøver en erhvervskonto for en betalingsløsnins.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak begge to for jeres svar:-) skønt! det lyder til at jeg kan komme til at tjene lidt penge, også uden erhvervskonto tilknyttet den pågældende webshop :-))

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Timothy Odwyer:

Hej!

Af erfaring ved jeg, at hverken Paymill eller Stripe kræver en erhvervsløsning. Jeg er derfor 99% sikker på, at du ikke behøver en erhvervskonto for en betalingsløsnins.

Pas på med at give forkert information, læs Stripes terms:

The payouts will be made to the bank account (“Bank Account”) details you provide for in your Stripe account. The Bank Account must be an account located at a bank in the Designated Country (defined in Section B(4)) and held in your business name. 

Source: https://stripe.com/gb/terms

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:

Tak begge to for jeres svar:-) skønt! det lyder til at jeg kan komme til at tjene lidt penge, også uden erhvervskonto tilknyttet den pågældende webshop :-))

det behøves ikke være en erhvervskonto hvis du er personlig virksomhed MEN du skal ha dit CVR tilknyttet kontoen som NemKonto - så den er tilsluttet dit CVR generelt - Kan du få banken til det, så kan den givet bruges

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)