Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Streamhub.dk - For kedeligt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Streamhub.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Tak for input. Jeg tror jeg forstår. Du tænker at istedet for links til filmene som peger på udbyderne og efterfølgende afspille dem der, så i stedet være logget ind på vores site med Viaplay, TV2 Play og Netflix og så bare se filmene der?

Helt korrekt. Det er klart inspireret af streamingtjenesternes site.

Har aldrig brugt PopcornTime, men jeg vil tage et kig på.

Vi havde selv noget a la dette i tankerne: https://discover.hbonordic.com - simpelt og straight to the point.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elbæk,

Ja, hvis jeg kan oprette en bruger hos jer og "Linke" min TV2PLAY, Viaplay, Netflix, HBO osv til min bruger hos jer og streame deres indhold gennem jer, så ville jeg købe det i dag!

https://discover.hbonordic.com/ ser ikke godt ud, det ligner en test af HTML5. Oversigts mæssigt skal i nok holde den lidt indenfor Netflix/Viaplay for genkendeligheden, dog med jeres eget design.

Viaplay har for kort tid siden opdateret deres film detaljer layout og det kan jeg faktisk godt lide. Arbejd med KISS(keep it simple stupid), alt den info vi skal bruge, lige til og enkelt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting, der kan gå hen og blive lidt problematisk, er at de mange billeder på jeres side kan være beskyttet af ophavsretsloven.

Er i forberedt på et evt. sagsanlæg, eller har i i forvejen aftaler på plads med rettighedshaverne omkring brug af deres billeder?

Bortset fra det er det en fin service i tilbyder :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første skal du have ros - jeg synes at det er et virkeligt flot og godt lavet site! Meget imponerende.

Men du kan have ret i at det kan være svært at afkode hvilken service du levere. Jeg tror svaret er i teksten på forsiden? Du skriver '...finde dine ynglingsfilm' men måske skulle du omformulere det lidt til '...finde hvor du kan se dine ynglingsfilm'?

Jeg tror hvis du bruger lidt tid på at finde på forskellige tekster, kan du nok finde en god formulering som forklarer det bedst muligt.

(Jeg kan kort nævne at jeg har samme problem på mit site www.bureauoversigten.dk - da folk heller ikke helt ved hvilken service jeg levere)

Med venlig hilsen
David

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er oppe imod http://playpilot.com/ som indtager danmark lige om snart.

Deres site er 200 gange mere overskueligt og bedre at navigere i end dit.

Din forside har alt for meget tekst, mine øjne forvirres når jeg kommer ind på sitet

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)