Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsplads site - hvilket CMS-system?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre Jer kloge om, hvilket CMS system egner sig bedst til et markedsplads-site. Jeg bruger selv WordPress, men tænker at den nok er for svag til at kunne køre noget med mange brugergenereret annoncer :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ved at Wordpress(WooCommerce) har en markedsplads løsning (kan ikke lige huske navnet) - Men er du nervøs for om Wordpress kan klare det "Tryk" du forventer der kan komme så er Magento et glimrende alternativ.

Nu kender jeg ikke detaljerne i dit projekt, men generelt er det min erfaring at man godt kan få Wordpress til at Performe fornuftigt, det der mere ville bekymre mig var hvis du endte op i en situation hvor du var nødt til at installerer mange plugins for at kunne klare de funktionelle krav du har, og ikke så meget det med de mange annoncer, det tror jeg godt vi kunne løfte i Wordpress.

Jeg har en samarbejdspartner der faktisk har sådan en mere eller mindre færdigpakket markedsplads løsning til Wordpress, det var måske noget du kunne være interesseret i at kigge på ?

Men under alle omstændigheder, så er Magento et rigtigt godt bud, og det er jo en dedikeret e-handels platform, hvor Wordpress jo en en Blog-platform (oprindeligt) som nu er knupskudt til også at kunne håndterer e-handel, så måske er Magento det bedste bud her.

Held og Lykke med projektet

//Morten

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Morten skriver, så findes der faktisk en del markplace plugins til WordPress - har du undersøgt og læst om disse? En del af dem skulle faktisk være ret kraftfulde og virke ganske udemærket - så hvis du kender til WP så er det da mulighed der burde undersøges :)

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Tak for svar. Jeg prøver lige at tjekke ud hvad mulighederne er :-) Det vile være dejligt om det kunne holdes indenfor WP som jeg jo kender :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Der findes flere muligheder, selvom WP også naturligt nok har begrænsninger. Du er velkommen til at sende mig en PB om, hvad dit projekt mere konkret går ud på og hvad det skal kunne, så vil jeg gerne tage en vurdering af, hvad jeg mener, der vil være den bedste løsning.

Mvh og godt nytår:)

Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Som flere allerede har nævnt har du igennem WordPress fine muligheder for at få udarbejdet en funktionel markedsplads. Hvorvidt WordPress er den optimale løsning for dig, afhænger af dine mere specifikke behov og krav til din løsning. 

Du er meget velkommen til at sende mig en uforpligtende mail til simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi kigge på dine muligheder i WordPress i forhold til dine ønsker. 

God søndag :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)