Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med smartweb

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Romer Shoes Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi overvejer at bruge smartweb til at åbne vores webshop - har I gode eller dårlige erfaringen at dele? Måske andre alternative I vil anbefale?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Maria

Jeg kender ikke Smartweb, men tog da lige et kig på deres hjemmeside, og mit gæt er at du nok hurtigt vil ende på deres professionelle løsning med et par ekstra moduler, og så løber det hurtigt op.

Jeg vil anbefale dig at kigge efter nogle af de mere udbredte løsninger.

Hvis du er til det med at "leje" din shop, så findes der en løsning der hedder Shopify, eller måske Dandomain.

Personligt foretrækker jeg som regel en af de større open source løsninger, som f.eks Magento eller WooCommerce - her er der ikke en månedlig betaling for selve shoppen, og du holder en større frihed/uafhængighed af dine udbydere - du kan læse mere om fordele og ulemper her: http://www.mhn-consulting.com/webshop/

Anyway - held og lykke med dit projekt

//Morten

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg kan helt klart anbefale Smartweb. Vi driver på 2'et år shoppen www.din6shop.dk og det fungerer bare, altid hurtig GRATIS support hvad enten det er tlf. eller mail. Fuldstændig fri designhed på shoppen, nem administration, oprettelse af produkter, billeder, tekster osv.. Så helt klart vores anbefaling

Mvh

Michael

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maria

Vi har det seneste år haft en del kunder som har kontakte os med ønske at skifte fra udbydere i samme kategori som Smartweb. Den gennemgående årsag til dette var at de fleste ønskede selv at kunne tage kontrollen over deres fremtidige udvidelsesmuligheder. Med systemerne som Smartwebs bliver du en del af en "låst" system som kun de kan administerer. Dette gør derved at du skal lægge din forretnings udviklingsmulighederne i hænderne på én udbyder. Samtidig er disse løsninger tit dyre på den lange bane, da du betaler et månedligt gebyr

Som Martin nævner er der heldigvis mange andre muligheder. Der findes et stort udvalg af Open Source CMS-systemer som kan benyttes til webshop. Vi arbejder i WooCommerce, som er opbygget på WordPress CMS. Med WooCommerce og WordPress får du frie tøjler i forhold til design, opsætning samt funktioner. Samtidig, og måske allervigtigst, bliver I 100% ejer af jeres løsning, og kan gøre med den hvad det passer jer. I er derved ikke låst af én udbyder. Det eneste I skal sikre jer er at have adgang til de bagvedliggende filer. 

Du er velkommen til at tage et kig på vores referenceliste. Her kan du se et stort udvalg af hjemmesider og webshops som er udarbejdet i WordPress CMS. Du er ligeledes velkommen til at kontakte uforpligtende mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 70 40 40 50. Så kan vi tage en dialog omkring dine muligheder med en WooCommerce webshop. 

Uanset hvad, så held og lykke med jeres nye webshop. - Og godt nytår :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ved tidligere ansættelsesforhold arbejdet med SmartWeb i et samarbejde omkring et kommunikationsværktøj.

Dem der sidder ved SmartWeb er nogle dygtige mennesker som altid er interesseret i en god dialog og videreudvikling af deres produkt i samarbejde med kundernes behov.

Set fra et synspunkt med dialog og samarbejde, så er de bestemt værd at anbefale.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Struer
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft demoen og der er mange muligheder for god reklame i deres system og du spare utallige timer i opsætning af dit eget CMS system samt skuffelser ved diverse webhoteller da de allerede har optimerede servere der kan håndtere trafikken. 

Så tæller du det hele sammen og har du råd til at ligge de minimum 16-1800 i startudgifter til at åbne en webshop så ville jeg klart anbefale dem da en dedikeret server vil tage en del timer bare, at få op og køre og herefter installation af prestashop, wordpress med woocommerce eller lign. og koster snildt 1-2000 pr. måned og selvom der er masser af fantastiske anmeldelser af webhoteller så holder det sjældent vand da det oftest bunder i affiliates der anmelder blot for selv at tjene en skilling. 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

KIG LIGE PÅ DATO BOYS

 

Maria                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                         Skrevet                                                                                                                                                                                                                            on, 30 dec 2015 kl. 21:38

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)