Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine links bliver hacket og overskrevet.. Hvorfor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg har en lille uskyldig WP hjemmeside: www.webly.dk og på seneste har flere kunder klaget over, at når de læser på bloggen fx og trykker på 'Læs mere' så ryger de gennem en eller anden form for link-mølle, som jeg intet har at gøre med. 

Tidligere har jeg oplevet, at linksne blev lagt oven i mine iframes - altså oven i videoafspillerne på min side. 

Akismet er installeret og virker fint, men kan altså ikke blokere for det her. 

Ved du, hvad der kan være i vejen?

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan godt se hvad du mener, og jeg kan se at det er et "usynligt" <div> element der bliver lagt over.. I elementet står der en reklame linie for hver side..

Jeg kender ikke noget til WordPress, men det er nok noget i dine js filer eller css filer der kan være galt..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtigt - der er noget opacitet på 0,001 og en masse links. Jeg kan godt slette dem, men leder efter en forklaring på, hvordan de kommer der. Jeg kan se, at en af mine freelanceres profil er blevet brugt til at redigere i indlægget, og tænker at det er igennem den profil, linksne er blevet lagt. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ville jeg nok gå ind og ændre hans password så det ikke sker igen.. For der må jo være en der har luret/gættet hans password..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcist hvad der er sket er jo ikke til at sige, men for mig lyder det som om du er blevet "Hacket" (det lyder lidt som et XSS-attack, men kan også være andet), er din plugins osv opdateret ? og hvad gør du mht sikkerhed generelt ?

Du bør under alle omstændigheder for en ekspert til at tage et kig på siden, og få den "renset" og få lukket evt huller.

Generelt vil jeg anbefale at du:

  1. Altid sørger for at holde plugins, temaer osv opdateret, og lad være med at have for mange liggende som du egentlig ikke har brug for
  2. Få omdøbt din admin konto tl andet end admin, og sørg for at have et godt stærkt password
  3. Installerer et plugin, som f.eks Wordfence, der sikre dit site ved for mange gentagne fejltagne login forsøg

Og der er sikkert andre der har lidt flere tips her

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)