Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ha-almen søger arbejde

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er en 21-årig HA-almen studerende, på Syddansk Universitet.
Jeg er pt i gang med min bachelor opgave, og er færdig uddannet til sommer.

Lige nu er jeg fuldtids ansat hos Arvato A/S, dog søger jeg nye udfordringer der kan give mig bedre kompetencer og erfaringer i forhold til ledelse. Jeg søger derfor noget fast arbejde, som kan give et spark i min karriere, og ville derfor spørge jer om, der eventuelt er nogen her fra, der kan bruge en type som mig.

Lidt kort om mine erfaringer:

2015 - nu: Fuldtidsansat hos Arvato A/S, som rådgiver og klientansvarlig i inkasso afdelingen.

2014 - nu: Ejer af tøjmærket Bynewmet

2009 - 2015: Deltid salgsassistent i Irma roskilde

2014 - 2014: Bogholderi ansvarlig hos Ibisi Revision.

Alle stillinger har givet mig erfaringer indenfor en masse forskellige områder, som jeg gerne vil uddybe mere detaljeret ved en eventuelt motiveret ansøgning eller samtale.

Alle forslag vil blive taget imod med taknemmelighed!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du? Hvorfor skulle man vælge dig, fremfor en fra CBS? Hvilken af SDU's universiteter er du uddannet ved og kan du garantere, at kvaliteten ligeså god som fra hoveduniversitetet, hvis du er uddannet i Esbjerg/Kolding/Sønderborg/Slagelse?

Den type spørgsmål ville interessere mig, hvis jeg var arbejdsgiver og så dit opslag. Gad jeg skrive dem til dig? Formentligt ikke, der er for mange af jer til, at der er stor efterspørgsel :)

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.: