Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ha-almen søger arbejde

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er en 21-årig HA-almen studerende, på Syddansk Universitet.
Jeg er pt i gang med min bachelor opgave, og er færdig uddannet til sommer.

Lige nu er jeg fuldtids ansat hos Arvato A/S, dog søger jeg nye udfordringer der kan give mig bedre kompetencer og erfaringer i forhold til ledelse. Jeg søger derfor noget fast arbejde, som kan give et spark i min karriere, og ville derfor spørge jer om, der eventuelt er nogen her fra, der kan bruge en type som mig.

Lidt kort om mine erfaringer:

2015 - nu: Fuldtidsansat hos Arvato A/S, som rådgiver og klientansvarlig i inkasso afdelingen.

2014 - nu: Ejer af tøjmærket Bynewmet

2009 - 2015: Deltid salgsassistent i Irma roskilde

2014 - 2014: Bogholderi ansvarlig hos Ibisi Revision.

Alle stillinger har givet mig erfaringer indenfor en masse forskellige områder, som jeg gerne vil uddybe mere detaljeret ved en eventuelt motiveret ansøgning eller samtale.

Alle forslag vil blive taget imod med taknemmelighed!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du? Hvorfor skulle man vælge dig, fremfor en fra CBS? Hvilken af SDU's universiteter er du uddannet ved og kan du garantere, at kvaliteten ligeså god som fra hoveduniversitetet, hvis du er uddannet i Esbjerg/Kolding/Sønderborg/Slagelse?

Den type spørgsmål ville interessere mig, hvis jeg var arbejdsgiver og så dit opslag. Gad jeg skrive dem til dig? Formentligt ikke, der er for mange af jer til, at der er stor efterspørgsel :)

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.:

Hvilken af SDU's universiteter er du uddannet ved og kan du garantere, at kvaliteten ligeså god som fra hoveduniversitetet, hvis du er uddannet i Esbjerg/Kolding/Sønderborg/Slagelse?

Hold op en gang vrøvl at lukke ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

dennisvhansen:

Arne G.:

Hvilken af SDU's universiteter er du uddannet ved og kan du garantere, at kvaliteten ligeså god som fra hoveduniversitetet, hvis du er uddannet i Esbjerg/Kolding/Sønderborg/Slagelse?

Hold op en gang vrøvl at lukke ud.

Underbyg da din påstand så. Faktum er at jeg studerede ét år på SDU's campus i Esbjerg, HA erhvervsøkonomi, og standarden var latterlig lav og levede slet ikke op til akademisk standard.

Hvis det er vrøvl, må du komme med nogle argumenter og ikke blot tomme statements.

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.:

dennisvhansen:

Arne G.:

Hvilken af SDU's universiteter er du uddannet ved og kan du garantere, at kvaliteten ligeså god som fra hoveduniversitetet, hvis du er uddannet i Esbjerg/Kolding/Sønderborg/Slagelse?

Hold op en gang vrøvl at lukke ud.

Underbyg da din påstand så. Faktum er at jeg studerede ét år på SDU's campus i Esbjerg, HA erhvervsøkonomi, og standarden var latterlig lav og levede slet ikke op til akademisk standard.

Hvis det er vrøvl, må du komme med nogle argumenter og ikke blot tomme statements.

Underbyg min påstand? Jeg er ikke kommet med nogen påstand. Jeg har derimod konstateret, at dit indlæg var noget vrøvl. Trådstarter har under ingen omstændigheder nogen forudsætninger for, at give garantier for kvalitettesforskellene mellem den samme uddannelse to steder i landet. Jeg kan godt forstå du har opfattet standarden som værende lav, hvis du har taget udgangspunkt i dit eget niveau. Dette giver dog heller ikke dig nogle objektive forudsætninger for, at kunne kvalitets-bedømme to uddannelsessteder. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udelukkende to ting, som jeg vil sige til dig:

1) Din påstand er, at det jeg "lukker ud" er en omgang vrøvl. Det har du intet at have i, da du tydeligvis ikke kan underbygge det modsatte.

2) Hvad mit niveau svarer til eller ej, har du intet grundlag for at vurdere. Jeg udtaler mig ligeså lidt om dit niveau, selvom det synes lavt, af samme årsag. Jeg kan blot henvise til, at jeg valgte at skifte studie og kun har fået bekræftet min egen fornemmelse om der.

Om du føler dig trådt over fødderne eller føler, at janteloven skal spille ind her, skal jeg ikke kunne udtale mig om. Men har du ikke bedre argumentation end hvad du indtil nu har fremvist, så lad da venligst være.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold venligst en sober og konstruktiv tone i debatten.

Er nogen utilfredse med et indlæg, kan de anmelde det med begrundelse. Så ser vi moderatorer på det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er naturligvis korrekt, at der skal holdes en sober tone. Tak for opfordringen hertil :)

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input.

Jeg forstår dog ikke meningen af ikke at vælge en fra SDU fremfor en fra CBS?
Det er ikke alene studiet der afgør hvad man kan udføre og hvad man ikke kan, jeg må dog have gjort noget rigtigt siden jeg blev headhuntet som bogholderi ansvarlig, og derefter klientansvarlig hos et af europas største inkasso virksomheder :)

Meningen med opslaget er ikke at skabe diskussion over mine kompetencer, men derimod ønsket om at få ordenlig skub i min karriere, et sted hvor jeg har mulighed for at udvikle mig endnu mere.
Derudover er studiet hvad man gør det til, fagene og pensum fejler ikke noget. Man kan komme igennem med 02 i alle studier :)

Mine erfaringer fra tidligere job, har dog givet mig langt mere forståelse og viden end hvad, hvilket som helst studie vil kunne give mig :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)