Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

300kr betales for lektiehjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har været så uheldig at få en aflevering for i min juleferie, som jeg så har glemt at lave. Den skal afleveres i nat kl 24, men har arbejde fra 15-03 i dag, så har ikke mulighed for at lave den. Jeg får rimelig gode karakterer i IØ og vil helst ikke ødelægge det med ikke at aflevere den, og vil heller ikke spørge om at få den udskudt da det virker lidt "slack" (dobbeltmorale længe leve).

Den handler primært om udviklingsteorier og den er faktisk utrolig nem. Opgaven er her: https://www.docdroid.net/I1bd8BF/typeopgave-2-international-konomi-a-1.pdf.html

Jeg er udmærket klar over at den kan findes på nettet, men igen er det jo snyd (endnu engang dobbeltmorale længe leve), og derfor gælder dette jo også for ham/hende der potentielt vil lave min. Ingen plagiering. Jeg får 10 og 12 i IØ så det skal gerne være på det niveau. I kan skrive herinde eller også privat.

Moralske helte i behøver ikke at kommentere

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gik det så?

Er 300 kr. den rigtige pris for jobbet?

Hans

Tilmeldt 26. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik den udskudt. Og ja vil mene 300kr er passende hvis man kigger op opgavesættet

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der indgår minimum 4 timer til besvarelsen - det fremgår ikke af dit bilag - måske 5 timer? 

dvs. 300 kr. divideret med 4 -...hmmm det er et stykke under minimumslønnen....

come on...sådan et indlæg graver Amino.dk´s grav.

Tilmeldt 26. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kan laves på 2 timer. Hvilket jeg har tænkt mig at gøre, derfor den her tråd er rimelig irrelevant lige nu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)